کد خبر ۳۴۳۹۷ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۰

راه‌اندازي خطوط جديد تاكسي از حرم حضرت معصومه(س) به پرديسان

مرتضي عزتي مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم گفت: با هدف خدمت رساني به شهروندان خط جديد تاكسيراني از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به پرديسان و با تاكسي‌هاي ون راه اندازي شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم، مرتضي عزتي با اشاره به اقدامات صورت گرفته براي تسهيل عبور و مرور به پرديسان قم اظهارداشت: با توجه به رشد جمعيت پرديسان و برنامه ريزي‌هاي سازمان تاكسيراني مبني بر توزيع عادلانه تاكسي در پرديسان و با در نظر گرفتن تراكم جمعيت در مناطق مختلف پرديسان نسبت به افزايش ناوگان حرم به پرديسان و ميدان شهيد مطهري به پرديسان اقدام شده است.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه اين طرح از دي ماه امسال اجرايي شده است افزود: خط جديد از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به پرديسان و با تاكسي‌هاي ون راه اندازي شده است.

وي با بيان اينكه در مسير رفت اين خط جديد تا خيابان سلمان تا تقاطع بلوار آزادي با ساير خطوط مشترك است گفت: تاكسي‌هاي خط جديد از بلوار آزادي به ميدان شهرداري و هزاره‌ها در تردد بوده و مابقي به سمت خيابان البرز حركت مي‌كنند.

عزتي با بيان اينكه مسير رفت اين تاكسي‌ها از خيابان اراك، بستر رودخانه و بلوار غدير است خاطر نشان كرد: به تازگي دو موسسه دربستي براي سرويس دهي و خدمات با سواري‌ها در قالب تاكسي تلفني‌ها ساماندهي شده‌اند.

مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري قم با بيان اينكه اين موسسات با تعدادي از خودرو‌ها فعال هستند افزود: از شهروندان پرديسان در خواست داريم از خطوط داخل شهر به پرديسان استفاده كنند و از تاكسي‌هاي در بستي موسسه‌هاي افتتاح شده بهره ببرند.

وي با اشاره به اينكه از شهروندان در خواست داريم انتقاد و پيشنهادات خود را با ما در ميان بگذارند افزود: شماره تلفن ۰۲۵۳۶۶۲۸۸۰۰ و شماره پيامك ۳۰۰۰۵۱۳۳ سامانه‌هايي هستند كه مردم قم مي‌توانند براي انتقال مطالب خود با تاكسيراني از آن استفاده كنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com