کد خبر ۲۸۰۹۳ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم:

صرفه‌جویی مادی در دستور کار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: صرفه‌جویی مادی در دستور کار بخش‌های مختلف آموزش و پرورش قرار می‌گیرد اما امیدواریم مسئولان ملی و استانی به اهمیت امر آموزش و پرورش توجه داشته باشند.

به گزارش قم نا ، حمیدرضا دژاکام پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید به هزینه دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف توجه بیشتری داشته باشد بیان کرد:‌ استفاده از ظرفیت‌های استانی و یاری‌رساندن دستگاه‌ها به یکدیگر می‌تواند بخشی از مشکلات مادی را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم به سمت آموزش نوین حرکت کرده است ابراز کرد: اکنون سیاست آموزش و پرورش مبنی بر جداسازی دوره‌های مختلف ابتدایی است. در بخش شاخص فنی و حرفه‌ای استان قم نسبت به شاخص کشوری اختلاف بسیاری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: صرفه‌جویی مادی در دستور کار بخش‌های مختلف آموزش و پرورش قرار می‌گیرد اما امیدواریم مسئولان ملی و استانی به اهمیت امر آموزش و پرورش توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی واگذاری برخی مدارس به بخش خصوصی و استفاده از بسته‌های حمایتی را تصویب نکرده است گفت: با توجه به ابلاغ اعتبارات و کیفیت کنونی مدارس نمی‌توانیم درآینده دستاورد گسترده‌ای برای افزایش این کیفیت داشته باشیم اما امیدواریم مسئولان استانی و ملی به مشکلات این اداره‌کل توجه داشته باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com