کد خبر ۳۰۱۶۴ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۹
امروز انجام شد

برگزاری گردهمایی معاونین و روسای ادارات نهضت سوادآموزی کشور در قم

در آستانه روز جهانی مبارزه با بی سوادی گردهمایی معاونین و روسای ادارات نهضت سواد ‏آموزی کشور امروز در قم برگزار شد.‏

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حمیدرضا شیخ الاسلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در این گردهمایی که ظهر امروز در اردوگاه ولایت برگزار شد ضمن اشاره به اهدافی که نهضت سواد آموزی در کشور دارد گفت: خوشبختانه این نهاد مقدس که به فرمان حضرت امام(ره) تشکیل شد توانسته در مدت فعالیت خود آثار مثبتی در جامعه داشته باشد.

وی تاکید کرد: با تشکیل نهضت سواد آموزی همه افراد بی‌سواد که نتوانسته بودند از نعمت سواد برخوردار شوند با حضور در کلاس‌های سواد آموزی هم اکنون از نعمت سواد برخوردار شده‌اند که این از برکات انقلاب اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم افزود: با همه زحمات و تلاش‌هایی که همکاران ما در این نهاد مقدس کشیدند می‌بینیم که امروز حتی در نقاط دور دست کشور کلاس‌های نهضت سواد آموزی برگزار می‌شود و امیدواریم روزی برسد که در کشور فرد بی‌سوادی وجود نداشته باشد.

در این گردهمایی که به مدت دو روز به طول می‌انجامد معاونان و روسای ادارات سوادآموزی استان‌های مختلف کشور در مورد طرح‌های جدید سازمان نهضت سوادآموزی مانند شیوه نامه ایجاد مراکز یادگیری محلی، طرح خواندن با خانواده، حلقه‌های کتاب و کتابخوانی تبادل نظر خواهند کرد و از تجربیات مسئولان موسسه مکتب القرآن الکریم قم و معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه بهره‌مند خواهند شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com