کد خبر ۲۸۰۹۴ انتشار : ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم مطرح کرد

لزوم دریافت مجوز از سازمان مرکزی برای جذب نیروی انسانی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: دستگاهای اجرایی برای جذب هرگونه نیروی انسانی در هر بخشی و با هر تامین بودجه‌ای باید از سازمان مرکزی خود مجوز داشته باشند.

به گزارش قم نا ، سید حسن رضوی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد برنامه‌ریزی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه گزارش میزان تخصیص دستگاه‌های اجرایی استان قم در سال گذشته جمع‌آوری شده است ابراز کرد: پروژه‌های مهم استانی مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته و با توجه به سرعت پیشرفت برخی از پروژه‌های مهم استانی میزان تخصیص دستگاه‌های اجرایی متفاوت بوده است.

وی با بیان اینکه استان قم در سال گذشته میزان تخصیص مناسبی داشته است اضافه کرد: برخی از تخصیص‌ها برای دوره آخر گذاشته شد اما متاسفانه این مرحله از تخصیص تحقق پیدا نکرد و نتوانستیم در میان دستگاه‌های اجرایی تخصیص مناسب و یکسانی داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به اینکه منابع سفر رهبر انقلاب اسلامی در تخصیص بودجه برای پروژه‌های دستگاه‌های استانی موثر بوده است مطرح کرد: در سال جاری بخشنامه‌ها و ابلاغ‌های متفاوتی از سوی دولت تدبیر و امید دریافت شده است که دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خرید هر گونه خودرو خارجی توسط دستگاه‌های دولتی را ممنوع دانست و ادامه داد: دستگاهای اجرایی برای جذب هرگونه نیروی انسانی، برای هر کاربرد و با هر تامین بودجه‌ای باید از سازمان مرکزی خود مجوز داشته باشند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com