کد خبر ۲۸۱۳۱ انتشار : ۱۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
معاون ‌فرماندهی انتظامی قم خبر داد

آمادگی کامل پلیس قم برای ارائه خدمت در لیالی قدر‌

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم از آمادگی کامل پلیس استان برای ارائه خدمت به زائرین و مجاورین در شب‌های پرفیض قدر خبر داد.

به گزارش قم نا ، سرهنگ صیاد درویشی اظهارداشت: پلیس استان، با طراحی و برنامه ریزی در بخش‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی در سطح استان به ویژه در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، با تمام قوا آماده انجام این مأموریت است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به تمرکز تلاش این فرماندهی بر حاکمیت فضای نظم و انضباط اجتماعی در این ایام برای حضور حداکثری شهروندان و کسب فیوضات معنوی در این شب‌ها، افزود: علاوه بر تلاش برای برقراری نظم و امنیت در محل‌های اعلام شده، طرح‌های عملیاتی برای پیشگیری از وقوع جرائم نیز در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: پلیس اقدامات پیشگیرانه خود را به ویژه در بحث سرقت با جدیت دنبال خواهد کرد اما تحقق این امر، نیازمند تعامل دو سویه پلیس و مردم است.

درویشی در خاتمه با ارائه هشدارهای انتظامی گفت: شهروندان در هنگام ترک منزل و خودرو از قفل بودن درب‌ها و قفل ایمنی خودرو اطمینان حاصل کرده و همچنین از انجام هرگونه اقدامی که فرصت ارتکاب جرم را برای افراد سودجو فراهم می‌سازد، پرهیز کنند.

سرهنگ کرم الله حسینی نیز برای پیشگیری از به‌وجود آمدن مشکلات ترافیکی و تسهیل عبور و مرور شهروندان، اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه‌ای برای لیالی قدر در نظر گرفته شده و پلیس راهور با استفاده از تمام توان خود و تجهیزات موجود، محل‌های مورد نظر در این ایام را مورد پوشش قرار داده و محدودیت‌های ترافیکی را اجرا می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به حضور جمع کثیری از مردم برای شرکت در مراسم احیاء و عزاداری در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران از شهروندان و رانندگان گفت: همچون مراسمات گذشته با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خدمتگزاران خود را در پلیس راهور یاری کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com