کد خبر ۳۳۴۱۵ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

دستگیری سارقان آرایشگاه‌های زنانه با 16 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارقان آرایشگاه‌های زنانه با 16 فقره سرقت در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اعلام کرد برای آرایش به آرایشگاه زنانه مراجعه کرده و در هنگام پاسخگویی به تماس تلفن همراه خود، کیف وی حاوی یک سرویس طلا، سه عدد انگشتر طلا، یک جفت گوشواره طلا، یک دستبند طلا و چهار عدد عابر بانک مورد دستبرد قرار گرفته است.

وی افزود: در تحقیقات به‌عمل آمده و با توجه به وقوع چندین فقره سرقت کیف مشابه زنانه از آرایشگاه های زنانه در سطح استان به شیوه اعلامی، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: کارآگاهان ضمن حضور میدانی و بررسی صحنه‌های سرقت، بررسی شیوه و شگرد ارتکاب سرقت، استخراج تصویر زن سارق از دوربین‌های مداربسته موجود در محل در نهایت طی خبر اعلامی از منابع پلیسی، متهم که در زمینه سرقت از کیف زائران و شهروندان نیز فعالیت داشته و اخیرا نیز مقداری طلاجات با وجوه سرقتی خریداری کرده را شناسایی کردند و تلاش کاراگاهان این پلیس برای دستیابی به مخفیگاه وی و دستگیری نامبرده آغاز شد.

وی اضافه کرد: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص شد که متهم مدتی قبل به اتهام سرقت طلاجات کودکی نیز توسط شعبه یکم مبارزه با جرائم به عنف دستگیر شده و با قرار وثیقه آزاد است که تصویر وی از سامانه پلیس آگاهی استخراج و مورد شناسایی مالباخته گرفت و در نهایت با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی، متهم با به‌کارگیری یکسری اقدامات پلیسی دستگیر شد.

کرمی بیان کرد: در تحقیقات به عمل آمده نامبرده که در ابتدا منکر ارتکاب به هرگونه سرقتی بود به ناچار در برابر ادله و مستندات ارائه شده لب به اعتراف گشود و به 16 فقره سرقت کیف و اموال با همدستی فردی دیگر از آرایشگاه‌های زنانه سطح شهر، به این شکل که با شناسایی آرایشگاه های زنانه و حضور در محل به عنوان مشتری و یا همراهان عروس که وقت قبلی برای آرایش داشته از شلوغی آرایشگاه سوءاستفاده کرده و اقدام به سرقت کیف بستگان عروس و داماد می‌کردند، اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان با ارائه آسیب‌شناسی این سرقت خاطرنشان کرد: اعتیاد شدید سارقان به مواد مخدر از نوع شیشه و عدم کنترل متصدی آرایشگاه‌ها و تالارها و صاحب مراسم هنگام ورود مهمانان و افراد غریبه و ناشناس به سالن از آسیب‌های این سرقت به شمار می‌رود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com