کد خبر ۲۸۲۸۸ انتشار : ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵
رییس شورای اسلامی شهر:

میزان بدهی های شهرداری قم به 1324 میلیارد تومان رسیده است

ولی الله بیاتی رییس شورای اسلامی شهر قم در یکصد و سی و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم بیان داشت: بدهی های شهرداری در حقیقت 664 میلیارد تومان بوده است که با محاسبه سود روزشمار، به این میزان رسیده است.

به گزارش قم نا به نقل از ایرنا ، وی ابراز داشت: دراین راستا از سوی دو بانک ملی و تجارت پیگیری های خوبی صورت گرفته است تا هر چه سریع تر نسبت به واگذاری برخی املاک و کاهش میزان بدهی های شهرداری اقدام شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با اشاره به بازدید همتی از سه پروژه عمرانی شهری قم اظهار داشت: خوشبختانه شاهد توجه مناسب سرپرست استانداری به روند احداث بلوار مرجعیت، مترو و تقاطع سه سطح 15 خرداد بودیم.

وی بیان داشت: در جلسه ای که در مورد پروژه 15 خرداد داشتیم قرار بر آن شده است که مشکلات مربوط به تملک و معارضات که نیازمند هماهنگی های استانی بود حل شود.

بیاتی ادامه داد: تصمیم ما بر آن است که با پیگیری های لازم، قرارگاه قائم(عج) این تقاطع را تا بهمن ماه امسال به شهرداری قم تحویل دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود فروش اوراق مشارکت متروی قم و واریز بخشی از این مبلغ را مورد اشاره قرار داد و افزود: این کار با تلاش شهرداری قم صورت گرفته و لازم است برنامه ریزی لازم برای هزینه کردن مناسب این رقم و بازپرداخت اصل و سود آن صورت گیرد.

وی یکی دیگر از پروژه های مهم در شهر قم را بلوار مرجعیت دانست و گفت: شهرداری در تلاش است معارض های مربوط به این بلوار، حدفاصل بلوار جمهوری و پردیسان را هرچه سریعتر برطرف کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com