کد خبر ۲۴۷۵۲ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۹
رئیس شورای اسلامی شهر قم

17 نفر گزینه احتمالی شهرداری قم / معرفی شهردار جدید در یک ماه آینده

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه زودتر از موعد مقرر و طی یک ماه آینده شهردار قم انتخاب خواهد شد،گفت: 17 نفر گزینه احتمالی شهرداری قم هستند.

به گزارش قم نا به نقل از قم فردا ولی الله بیاتی با اشاره به برنامه های شورای شهر برای انتخاب شهردار جدید در سال 94، اظهار داشت:ازروزهای اولی که با استعفای آقای دلبری مواجه شدیم کمیته 7 نفره تشکیل شده است تا زودتر از موعد مقرر شهردار جدید انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر  17 نفر گزینه احتمالی شهرداری هستند،بیان داشت:بررسی ها بر روی این تعداد تا به امروز ادامه داشته و در آینده با نظر کامل شورا به تعداد محدودتری خواهیم رسید.

بیاتی عنوان کرد:با انجام بررسی های لازم و ارائه برنامه ها از سوی کاندیدها،شهردار قم در یک ماه آینده انتخاب خواهد شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به  شعار سال 94 و نقشه راه تبیین شده از سوی رهبر انقلاب اسلامی ،اظهار داشت:رهبری همواره با درایت و بررسی های لازم شعار سال را انتخاب می کنند و حتما در این زمینه نگرانی هایی را احساس کرده اند که در سال 94 شعار دولت و ملت،هم دلی و همزبانی را برگزیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم  افزود:این موضوع برای تمامی مدیران و مسئولان کشور بسیار مهم است زیرا باید همگی با هم به سمت هدفی مشخص حرکت کنیم.

وی تصریح کرد:برای دستیابی به اهداف مشخص شده باید به نکات مثبت بیشتر بپردازیم و روی نقاط ضعف مانور ندهیم همچنین از مسائلی که باعث اختلاف می شود بپرهیزیم.

بیاتی با اشاره به نقش مهم شورای شهر و شهرداری قم در تحقق شعار سال 94، ابراز داشت: یکی از ادارات مهمی که به صورت مستقیم با مردم ارتباط دارد و حدود 370 ماموریت را انجام می دهد شهرداری است به همین دلیل در تحقق این شعار نقش بسزایی می تواند داشته باشد.

وی عنوان کرد:این شعار در درون شهرداری  می تواند نقش مفیدی را ایفا کند تا کارکنان شهرداری بتوانند با مردم رابطه صمیمانه تری را برقرار کنند و در سریعترین زمان ممکن خدمات را به آنها ارائه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، ادامه داد:برای انجام فرمایشات رهبری برنامه ریزی باید داشته باشیم و بتوانیم در سال جاری این شعار را در شهرداری و شورای شهر بیشتر مطرح کنیم و ارتباط بین مردم و مسئولان را قوی تر جلوه دهیم.

وی خاطر نشان ساخت:هر چقدر رابطه بین مردم و شهرداری بهتر شود کارها و پروژه های شهری سرعت بیشتری به خود می گیرند و پیشرفتها مناسب تر می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com