کد خبر ۲۸۳۱۹ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان قم مطرح کرد

اجرای برنامه‌های فرهنگی برای عبور از بحران کم‌آبی

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم گفت: سیاست استراتژیک و راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای عبور از بحران کم‌آبی اجرای برنامه‌های فرهنگی است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم، محمد عسگری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه خدا، بهار قرآن، لیلةالقدر و ماه پاکی وتعالی انسان است به تشریح برنامه‌های دینی و فرهنگی شرکت آبفار در این ماه پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری با حلول ماه پر فیض و برکت رمضان و در آخرین روزهای ماه شعبان، همچون سال‌های گذشته مراسم غبار روبی و عطر افشانی نمازخانه این شرکت برگزار شد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با بیان اینکه مراسم غبار روبی با حضور مدیر عامل شرکت آبفار، معاونان و کارکنان مؤمن و علاقمند صورت گرفت، افزود: در این مراسم نمازخانه شرکت با گلاب قمصر کاشان شست‌وشو و عطرافشانی شد.

وی با اشاره به اینکه قرآن، کتاب هدایت و راهنمایی بشر در این ماه نازل شده است، گفت: ضمن برگزاری نماز جماعت، ادعیه مخصوص ماه رمضان و نیز یک حزب از قرآن کریم قرائت می‌شود.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم دیدار مدیر و معاونان شرکت آبفار با سالمندان بهزیستی، بیان احکام روز و تفسیر موضوعی برخی از آیات قرآن توسط امام جماعت شرکت را از دیگر برنامه‌ها در این ماه عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقه‌ای با موضوع احکام دینی میان کارمندان و خانواده‌های آنها خبر داد و افزود: به پنج نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی از سوی شرکت آبفار اهدای خواهد شد.

عسگری با اشاره به اینکه در ماه رمضان حضور مردم در مساجد پررنگ‌تر از ماه‌های دیگر سال است، تصریح کرد: از امام جماعت روستاها خواسته شده تا در مراسم‌ها و سخنرانی‌های خود در این ماه به مصرف صحیح و صرفه‌جویی آب تذکر دهند.

وی با بیان اینکه سیاست استراتژیک و راهبردی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای عبور از بحران کم‌آبی اجرای برنامه‌های فرهنگی است، گفت: شرکت آبفار استان قم در این راستا اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده است و در سال جدید نیز اجرای هرچه بهتر کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و دینی را در دستور کار قرار داده است.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم بیان کرد: حضور کارکنان و پرسنل آب و فاضلاب روستایی در برنامه‌های فرهنگی و دینی می‌تواند سبب افزایش کارایی و ایجاد انگیزه مضاعف در آنها برای حضور در حوزه کاری آنها شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com