کد خبر ۳۱۵۴۵ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۹
استاندار قم:

توسل به فرهنگ عاشورا موجب عاقبت به خیری می شود

استاندارقم گفت : اگر توسل به فرهنگ عاشورا داشته باشیم قطع به یقین همه عاقبت به خیر خواهیم شد و هم دنیا و هم آخرت مان تضمین شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع)، سید مهدی صادقی در حاشیه مراسم عزاداری دهه اول هیئت خادم الرضا(ع) که در مجموعه ورزشی حیدریان قم در حال برگزاریست با بیان اینکه شور و معنویت جوانان در هیئت خادم الرضا(ع) قابل توصیف نیست تصریح کرد: حضور در این هیئت احساس متفاوت و بی نظیری را به جان و دل انسان می دهد.

وی افزود: اینگونه جلسات می تواند معنویت را حفظ و تقویت کند و وقتی این جوانان را می بینم که با این شور و اشتیاق به اهل بیت(ع) ابراز ارادت می کنند، احساس غرور می کنم.

استاندار قم با بیان اینکه این شور واشتیاق ریشه در باورهای اسلامی و نهضت امام حسین(ع) دارد ادامه داد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به ما یاد داده اند که چگونه آزاد بوده و توحید داشته باشیم و برای هدف های متعالی خودمان قدم برداریم.

وی بیان داشت: اگر توسل به فرهنگ عاشورا داشته باشیم قطع به یقین همه عاقبت به خیر خواهیم شد و هم دنیا و هم آخرت مان تضمین شده است.

صادقی با بیان اینکه باید خدا را شکر کرد که هیئت هایی همچون خادم الرضا(ع) خودجوش و مردمی اداره می شوند گفت: پشتوانه مردمی این هیئت آنقدر قوی است که همواره این مساله موجب تقویت اینگونه مراسمات می شود.

وی با بیان اینکه دلیل حضور جمعیت کثیر در عزاداری ورزشگاه حیدریان، یاری امام حسین است خاطرنشان کرد: ایشان خودشان همه زمینه را فراهم می کنند تا این مجلس به بهترین شکل برپا شود، زیرا ایشان صاحب مجلس هستند.

استاندار قم با بیان اینکه اینگونه مجالس بواسطه عشق و محبت پایدار هستند خاطرنشان کرد: امیدواریم تا انقلاب مهدی اینگونه مجالس با همین شورواشتیاق ادامه پیدا کند.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری دهه اول محرم هیئت خادم الرضا(ع) هر شب با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صادقی واعظ و مداحی حسین سیب سرخی و یاسین شیخ زاده و با حضور عموم مردم و مسوولین از ساعت 8:30 در مجموعه ورزشی حیدریان قم برگزار می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com