کد خبر ۲۸۳۹۸ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۹
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قم :

شهرک‌های صنعتی قم در سامانه شهرک‌های صنعتی کشور ثبت شد‌

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از بارگذاری سامانه شهرک‌های صنعتی قم در سامانه مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی کشور خبرداد.

به گزارش قم نا ، امیر هوشنگ طیبی‌نژاد از بارگذاری سامانه شهرک‌های صنعتی قم در سامانه مکان‌یابی شهرک‌های صنعتی کشور خبرداد و اظهارداشت: این سامانه در راستای ثبت اطلاعات جغرافیای شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور راه‌اندازی شده ایت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم تصریح کرد: سامانه اطلاعات جغرافیایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور (ISIPO GIS) به همت سازمان صنایع کوچک راه‌اندازی شده است.

طیبی نژاد هدف از ایجاد این سامانه را برقراری نظام هماهنگ کشوری در واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تسهیل در این خصوص دانست و خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قم نیز در این راستا با برنامه‌ریزی مناسب توانست نقشه و اطلاعات مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را در این سامانه ثبت کند.

وی با بیان اینکه عملیات ایجاد پایگاه داده‌ای سایر شهرک‌های صنعتی استان توسط این شرکت در دست اقدام است، اظهارداشت: دسترسی به اطلاعات تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و امکان جانمایی سریع واحد مورد تقاضای سرمایه‌گذار در اقصی نقاط کشور از قابلیت‌های این شبکه است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: استان قم به‌عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در این زمینه اطلاعات مربوط به دو شهرک صنعتی محمودآباد و قنوات را در سامانه مذکور پیاده‌سازی کرده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com