کد خبر ۲۸۴۰۲ انتشار : ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۷
با ابلاغ رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی

یزدی سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم شد

سرپرست جدید هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به‌ دنبال تغییر و تحولات اجباری در این هیئت ورزشی از سوی فدراسیون ورزش‌های رزمی معرفی و منصوب شد.

به گزارش قم نا ، در حالی که ورزش‌های رزمی یکی از هیئت‌های ورزشی باسابقه در استان قم به‌ شمار می‌رود و در عرصه رقابت‌های مختلف کشوری موفقیت‌های خوب و قابل توجهی برای ورزش قم کسب کرده است مدت‌ها در حاشیه به سر می‌برد، حاشیه‌ای که در نهایت به تغییر و تحولات اجباری در این هیئت انجامید.

بعد از برگزاری مجمع انتخابات دی‌ماه سال 1392 هیئت ورزش‌های رزمی استان قم که به انتخاب جواد محمدزاده به ریاست این هیئت ورزشی انجامید، با وجود اینکه تقریباً دو سال از آن زمان گذشته است اما پیگیری‌های برخی افراد در نهایت این انتخابات را ابطال کرد و به همین دلیل سرانجام هیئت ورزش‌های رزمی استان قم دستخوش تغییر شد.

این تغییر در رأس مدیریت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در حالی ایجاد شد که جواد محمدزاده رئیس این هیئت با وجود فعالیت مثبت و کسب موفقیت‌هایی نظیر هیئت برتر کشور و به دست آوردن عناوین ارزشمند از مسابقات جهانی و بین‌‌المللی از ریاست این هیئت خداحافظی کرد و سرپرست جدید هیئت ورزش‌های رزمی قم معرفی و منصوب شد.

در پی این تغییر در هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، اداره ‌کل ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش قم و فدراسیون ورزش‌های رزمی به عنوان متولی این رشته ورزشی به این جمع‌بندی رسیدند که با توجه به دستور به تغییر در هیئت رزمی قم از سوی وزارت و جوانان تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی قم فردی دیگر به جای محمدزاده به‌ عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی در راس امور قرار بگیرد.

البته مهم‌ترین دلایل باطل شدن انتخابات سال 1392 هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، برخوردار نبودن از شرایط سنی بالای 30 سال، حضور نداشتن نماینده باشگاه‌ها که در رشته مربوطه فعالیت داشته باشد و عدم دعوت به موقع اعضای مجمع و نامزدها اعلام شده است.

به همین منظور علی یزدی از چهره‌های باسابقه، تحصیلکرده، پیشکسوت و با دانش ورزش‌های رزمی قم که سابقه خوبی در فعالیت در بخش‌های مختلف این هیئت را در کارنامه دارد و از رزمی‌کاران موفق قم به‌ شمار می‌رود، به‌ عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم منصوب شد.

ابلاغ سرپرستی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از سوی معاونت توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به علی یزدی سرپرست جدید این هیئت تقدیم شد تا وی سکان هدایت ورزش‌های رزمی قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت را بر عهده گیرد.

یزدی در حالی به‌ عنوان سرپرست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم منصوب شد که در دهه 1380 مسئولیت دبیری هیئت کونگ‌فو استان قم را عهده‌دار بود و تا زمانی که فدراسیون ورزش‌های رزمی برای برگزاری مجمع انتخابات این هیئت برنامه‌ریزی کند، به‌ عنوان سرپرست به جمع خانواده ورزش‌های رزمی قم پیوست، البته یزدی در هیئت رئیسه رزمی قم حضور داشت.

این در حالی است که ثبت‌نام از نامزدهای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم باید ظرف مدت سه ماه انجام شود تا مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی با حضور محمود رشیدی رئیس فدراسیون رزمی به عنوان رئیس مجمع و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به عنوان نایب رئیس برگزار شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com