کد خبر ۳۱۷۴۲ انتشار : ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت ورزش‌های رزمی قم انتخاب شد

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های رزمی استان قم امروز جواد محمدزاده را بار دیگر برای ریاست این هیئت ورزشی در چهار سال آینده انتخاب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  شخصی که در دی‌ماه سال 1392 با انتخاب اعضای مجمع هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی انتخاب شده بود بار دیگر با اعتماد اعضای مجمع برای مدت چهار سال رئیس هیئت رزمی قم شد.

بعد از برگزاری مجمع انتخابات دی‌ماه سال 1392 هیئت ورزش‌های رزمی استان قم که به انتخاب جواد محمدزاده به ریاست این هیئت ورزشی انجامید، با وجود اینکه تقریباً دو سال از آن زمان گذشته است اما پیگیری‌های برخی افراد در نهایت این انتخابات را باطل کرد.

این تغییر در رأس مدیریت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم در حالی ایجاد شد که جواد محمدزاده رئیس این هیئت با وجود فعالیت مثبت و کسب موفقیت‌هایی نظیر هیئت برتر کشور و به دست آوردن عناوین ارزشمند از مسابقات جهانی و بین‌‌المللی از ریاست این هیئت خداحافظی کرد و از تیر ماه سال جاری هیئت ورزش‌های رزمی قم به شکل سرپرستی اداره شد.

البته مهم‌ترین دلایل باطل شدن انتخابات سال 1392 هیئت ورزش‌های رزمی استان قم، برخوردار نبودن از شرایط سنی بالای 30 سال، حضور نداشتن نماینده باشگاه‌ها که در رشته مربوطه فعالیت داشته باشد و عدم دعوت به موقع اعضای مجمع و نامزدها اعلام شده بود.

به همین منظور ابلاغ سرپرستی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم از سوی معاونت توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به علی یزدی سرپرست جدید این هیئت تقدیم شد تا وی سکان هدایت ورزش‌های رزمی قم تا زمان برگزاری مجمع انتخابات این هیئت را بر عهده گیرد.

در دوران سرپرست این هیئت ورزشی، ثبت‌نام از نامزدهای به دست آوردن کرسی ریاست هیئت ورزش‌های رزمی استان قم انجام شد تا اینکه امروز دوشنبه چهارم آبان‌ماه، مجمع انتخاباتی این هیئت ورزشی با حضور نماینده فدراسیون ورزش‌های رزمی و مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان قم، علیرضا امینی نایب رئیس فدراسیون رزمی به عنوان رئیس و نایب رئیس این مجمع انتخاباتی برگزار شد و در نهایت جواد محمدزاده با کسب 10 رای از 15 رای اعضاء بار دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قم برای چهار ساله آینده انتخاب شد.

این مجمع با حضور باقری رئیس دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، روح‌الله رمضانی معاون توسعه امور ورزش،‌ روح‌الله مقدم مسئول حراست، ‌علی خواجه‌بیاتی مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان و تنی چند از کارشناسان و سایر اعضا این مجمع انتخاباتی در سالن کنفرانس ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

کاندیداهای این مجمع سیدمصطفی سیدزاده، محمدحامد صفا، محمدجواد فرد، علیرضا کاشف‌جاه، ابوالفضل مرادبیاتی، ولی مغا‌نلو، حجت ملکی، حسین یاری، مجتبی آخوندی و جواد محمدزاده بودند و از بین آنها در نهایت محمدزاده به عنوان رئیس هیئت رزمی قم انتخاب شد.

البته در جریان برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم سیدمصطفی سیدزاده و محمدحامد صفا به نفع حجت ملکی کنار کشیدند و محمدجواد فرد، علیرضا کاشف‌جاه و ولی مغانلو افرادی بودند که کتبا انصراف خود را از حضور در این انتخابات به اعضاء و حاضرین اعلام کردند.

همچنین مجتبی آخوندی و حسین یاری از جمله نامزدهایی بودند که در مجمع حضور نیافتند و بدین‌ترتیب تعداد کاندیداها برای رقابت بر سر ریاست هیئت رزمی قم به سه نفر یعنی جواد محمدزاده، ‌حجت ملکی و ابوالفضل مرادبیاتی رسید و در نهایت از 15 رای به گلدان انداخته شده تعداد 10 رای با نام جواد محمدزاده و پنج رای به نام حجت ملکی بیرون آمد و محمدزاده بار دیگر رئیس هیئت رزمی قم شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com