کد خبر ۲۸۵۰۷ انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
حمزه‌ای خبر داد:

رقابت دانش آموزان قمی در ۱۳ جشنواره ملی

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از رقابت دانش آموزان قمی در ۱۳ جشنواره ملی خبر داد.

به گزارش قم نا ، ناصر حمزه‌ای با اشاره به اینکه ۱۳ جشنواره ملی دانش آموزان در استان‌های مختلف برگزار می‌شود، گفت: مسابقات پژوهشی، تفسیر قرآن، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام و انشای نماز در استان فارس از تاریخ ۲ تا ۱۰ مردادماه با حضور ۹۶ دانش آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۹۲ هزار دانش آموز در مرحله آموزشگاه شرکت کردند که در مرحله بعد ۱۲ هزار نفر به مرحله ناحیه راه یافتند و هزار و ۹۵۰ نفر نیز به مرحله استانی رسیدند و ۹۶ نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش قم بیان کرد: مسابقات آوایی حفظ و قرائت، قرآن، اذان و مداحی از تاریخ ۱۵ تا ۲۳ مردادماه در خراسان رضوی با حضور ۵۶ دانش آموز دختر و پسر برگزار می‌شود.

وی گفت: اردوی دانش آموزی زیارت اولی‌ها از تاریخ ۲۴ مردادماه تا سه شهریورماه در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود که دانش آموزان پایه اول متوسطه که تاکنون به مشهد مشرف نشده‌اند به تعداد ۱۲۰ نفر اعزام می‌شوند.

حمزه‌ای عنوان کرد: اردوی دانش آموزان بی بضاعت دوره متوسطه اول به تعداد ۶۰۰ نفر در لواسان تهران اردوگاه امام خمینی(ره) با همکاری بنیاد علوی با اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: طرح اردوی کاربردی - علمی مربیان پیشتازان و فرزانگان از تاریخ ۲۶ مرداد تا ۲ شهریور ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور ۶۰ نفر برگزار می‌شود.

معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان نیز از تاریخ ۲۵ مردادماه تا ۳۰ مردادماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور با حضور ۱۵۰ نفر برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: جشنواره مسابقات فرهنگی - ادبی دانش آموزان رشته‌های ادبی، داستان، مقالات، شعر در استان اصفهان برگزار می‌شود که ۴۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر به رقابت می‌پردازند.

حمزه‌ای بیان کرد: همایش شوراهای برتر دانش آموزان سراسر کشور در تاریخ ۶ شهریور ماه تا ۱۳ شهریور ماه در اردوگاه میرزا کوچک خان رامسر برگزار می‌شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com