کد خبر ۲۸۵۳۹ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۱
در ماه رمضان امسال؛

سبد کالا به ارزش چهار میلیارد ریال به نیازمندان در قم توزیع شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: سبد کالا و اهدای غذای گرم به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال به ارزش بیش از چهارمیلیارد و 700 میلیون ریال توزیع شد.

به گزارش قم نا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، امیر حسین علیمردانی در گفت و گویی با اشاره به برگزاری طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان به تبیین اجرای این طرح پرداخت و افزود: معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قم با مشارکت خیرین در طول ماه رمضان اقدام به توزیع افطار به صورت غذای گرم در بین نیازمندان کرد، همچنین در روزدهم این ماه ضمن برپایی مراسم مرثیه خوانی، سفره مهربانی(افطار) را به همت خیرین جهت نیازمندان برپا کرد.

وی با اشاره به مشارکت 33 خانه داوطلب در اجرای این طرح، بیان کرد: 720 نفر داوطلب و خیر در اجرای این طرح مشارکت کردند و در مجموع سه هزار و 163 سبد غذایی به ارزش دو میلیارد و 530 میلیون و 400 هزار ریال به نیازمندان تحویل شد.

وی از برپایی سفره های مهربانی در ماه مبارک رمضان جهت اطعام نیازمندان خبر داد و گفت: در این ماه 512 سفره با 44 هزار و 121 پرس غذای گرم در دو نوبت افطار و سحر به ارزش ریالی دو میلیارد و 236 میلیون و 817 هزار ریال نیز با کمک خیرین و نیکوکاران جمعیت هلال احمر استان قم انجام شد.

علیمردانی ادامه داد: این معاونت با مشارکت خیرین، داوطلبان و موسسات خیریه برای دوازدهمین سال متوالی طرح همای رحمت را در راستای تامین اقلام و محتوای سبدهای غذایی برای سفره های مهربانی(افطار) با هدف ترویج ارزش های انسان دوستانه با تاسی از سیره امیرالمومنین(ع)، حفظ کرامت انسانی نیازمندان و رشد ایمانی و معنوی در ایام نزول قرآن و در راستای حمایت از خانواده های محروم در فضای مناسب را اجرا کرد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: جامعه هدف این طرح را نیازمندان، بیماران صعب العلاج، خانواده های بی سرپرست، خانواده های کمتر برخوردار در حاشیه شهر، سالمندان و خانواده های زندانیان تشکیل می دهند.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com