کد خبر ۲۸۶۴۵ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
مدیرکل اوقاف استان قم عنوان کرد

رتبه برتر اوقاف قم در اجرای طرح‌های فرهنگی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: اوقاف استان قم از نظر اجرای طرح‌های فرهنگی جزو برترین‌ها در سطح کشور است.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم با اشاره به مجموعه اقدامات اداره کل اوقاف قم از ابتدای امسال تاکنون اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی، کارنامه قابل قبولی از اوقاف قم به ثبت رسیده است.
وی افزود: احیای موقوفات، تجمیع اجاره‌ها، تجدید اسناد موقوفات و مسائلی از این دست در حوزه وقف با جدیت در قم دنبال می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح‌های فرهنگی نیز اداره کل اوقاف قم جزو ادارات برتر کشوری است گفت: امسال طرح‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه به نحو احسن اجرایی شدند.

وی ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی در آستان مقدس امامزادگان، برپایی خیمه‌های معرفت و حضور مبلغان در این امکان طی چهار ماهه نخست امسال در مجموع چهار برابر نسبت به گذشته رشد داشته است.

حسینی مقدم با اشاره به فعالیت کمیته‌های تخصصی امور تبلیغی و آموزشی و ارائه مشاوره‌های تخصصی به عموم مردم از سوی اداره کل اوقاف استان قم خاطرنشان کرد: همچنین امسال در قالب طرح ضیافت الهی از قاریان برجسته ملی و بین‌المللی استفاده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به طرح اعزام مبلغ به مناطق محروم و روستاهای استان اشاره و عنوان کرد: در این زمینه هم جزو استان‌های برتر کشور هستیم به طوری که سهمیه اعزام مبلغ را طی نوروز امسال به اتمام رساندیم و پس از آن مازاد بر سهمیه نسبت به این کار اقدام کردیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com