کد خبر ۳۱۹۲۶ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰
مدیرکل اوقاف استان قم:

بیش از 70 روحانی پرچمدار سوگواره عاشورایی شدند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: بیش از 70 روحانی پرچمدار سوگواره عاشورایی در سال جاری شدند و برای برپایی هفت خیمه معرفتی اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی‌مقدم در جلسه تقدیر و تشکر از مبلغان و مسئولان طرح بصیرت عاشورایی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم برگزار شد،‌ اظهار کرد: امسال بیش از 70 نفر از روحانیون مبلغ در قم پرچم سوگواره عاشورایی را عهده‌دار بودند.

وی برپایی خیمه‌های معرفت را از کارهای مستمر مبلغان دانست و افزود: هفت خیمه معرفت برای پاسخگویی به شبهات، ‌مشاوره،‌ کودکان و فعالیت‌های تخصصی توسط مبلغان برپا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: برنامه‌های وی‍‍ژه‌ای در جوار بقاع متبرکه امام زادگان پیش‌بینی شد که در این راستا می‌توان به تجمع بزرگ عزاداران در دوم محرم و‌ ویژه برنامه «احلی من العسل» با حضور هزاران نفر از جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این برنامه که موفقیت خاصی را به دنبال داشت از طریق شبکه‌های استانی و ملی به صورت زنده پخش شد.

حسینی‌مقدم خاطرنشان کرد: تجمع بانوان در 12 محرم با عنوان همایش بزرگ «رهروان زینبی» از دیگر برنامه‌هایی است که زیر مجموعه سوگواره عاشورایی محسوب می‌شود و به دلیل برپایی خوب آن در سال جاری از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه مورد تقدیر قرار گرفتیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com