کد خبر ۲۸۶۴۷ انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
لاریجانی در دیدار با پرسنل بهزیستی قم تاکید کرد

حمایت مجلس از کارکنان بهزیستی کشور در برنامه ششم توسعه

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سختی‌های کار و ارائه خدمت توسط پرسنل بهزیستی باید از آن‌ها حمایت شود و مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و بودجه سالیانه از این حوزه حمایت می‌کند.

به گزارش قم نا ، علی لاریجانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مددجویان و پرسنل بهزیستی قم، با اشاره به وجود روحیه فداکاری در پرسنل بهزیستی اظهارداشت: کار بهزیستی وظیفه‌ای است که اراده انسان را به خدمت بیشتر معطوف می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمت به معلولان، بی‌سرپرستان و سالمندان از اموری است که مورد قبول درگاه خداوند است افزود: این امور تنها با خلوص نیت و اشتیاق و علاقه پرسنل بهزیستی انجام می‌شود و هر کدام عبادت محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه باید از پرسنل بهزیستی حمایت شود بیان کرد: با توجه به سختی‌های کار و ارائه خدمت توسط پرسنل بهزیستی باید از آنها حمایت شود و مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم و بودجه سالیانه از این حوزه حمایت می‌کند.

لاریجانی با اشاره به نقش خیران در سازمان بهزیستی خاطر نشان کرد: مردم حمایت‌های خوبی از سازمان بهزیستی می‌کنند و در صورتی که شاهد اثربخش بودن این کمک‌ها باشند حمایت‌های خود را افزایش می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی علاوه بر مسائل مالی نتایج دیگری هم دارد گفت: این کمک‌ها حس مردم دوستی را در جامعه افزایش می‌دهد و مردم احساس می‌کنند در مشکلات یکدیگر شراکت دارند و به لحاظ روحی به هم نزدیک‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید مشکلات بهزیستی در استان قم مرتفع شود، خاطر‌‌نشان کرد: مطالعات و برنامه‌ریزی‌هایی باید توسط استانداری انجام شود.

لاریجانی تصریح کرد: مشکلات بهزیستی قم مانند تاسیس ساختمان جدید باید بررسی شود و پیشنهادات مربوط به آن مورد توجه قرار گیرد.

منبع  : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com