کد خبر ۲۸۷۱۱ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
مدیرکل تعاون قم :

صلاحیت شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو توسط اداره تعاون قم تایید می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم از لزوم اخذ تایید صلاحیت شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو توسط اداره تعاون قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، نصراله بازوند با اشاره به لزوم اخذ تایید صلاحیت شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو توسط اداره تعاون اظهارداشت: در برخی شرکت‌ها دیده شده است قراردادهایی بدون در نظر گرفتن این قانون منعقد می‌شود که باید با آن برخورد شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به اینکه شرکت‌های خدماتی و تامین نیرو بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید تایید صلاحیت از اداره کل تعاون داشته باشند افزود: کمیته‌ای که ریاست آن به عهده مدیرکل اداره است صلاحیت‌ شرکت‌ها را مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اعضای شرکت کننده در این کمیته بیان کرد: معاون روابط کار، رئیس بازرسی کار، حراست و دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدماتی به مدت سه سال در این کمیته عضو هستند.

بازوند با بیان اینکه شرکت‌هایی که صلاحیت آنها تایید شده در صورتی که در مدت سه سال تخلفی داشته باشند رد صلاحیت می‌شوند گفت: شرکت‌هایی که صلاحیت آن‌ها تایید نشود نمی‌توانند با دستگاه‌های اجرایی قراردادی داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه قوانین باید به دور از سلیقه شخصی اجرایی شوند افزود: دستگاه‌های نظارتی باید از همه ظرفیت خود استفاده کنند تا به سمتی حرکت کنیم که هم بهره‌وری افزایش یابد و هم شاهد سالم‌سازی محیط ادارات باشیم.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تعاون قم همه تلاش خود برای اجرای صحیح قانون را انجام می‌دهد عنوان کرد: باید به دور از تعصبات و فردگرایی امور را عملی کرد و با همفکری به حل مشکلات پرداخت.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com