کد خبر ۲۸۷۳۶ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹
در نگارخانه شهید آوینی

آثار بانوی عکاس قمی به نمایش گذاشته شد

آثار عکس محبوبه افشاری بانوی هنرمند قمی در نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش قم نا ، افشاری دانشجوی کارشناسی گرافیک است که رتبه اول جشنواره ملی دختران ریحانه، رتبه اول جشنواره ملی سوگواره عکس یاس، رتبه دوم جشنواره ملی قاب سرخ، رتبه دوم جشنواره ملی بانک ملت، رتبه اول در جشنواره عکس بافت‌های فرسوده سکونت‌گاه‌های غیررسمی، رتبه برگزیده بخش عکس دومین جشنواره فرهنگی و هنری بانوان استان قم و رتبه اول مسابقه عکاسی عاشورا را در دانشگاه‌های کشور در کارنامه خود دارد.
رتبه اول چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری کریمه اهل بیت (ع)، رتبه دوم نخستین جشنواره هنرهای دانشجویی دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی، رتبه دوم فیلم کوتاه مسابقات فرهنگی هنری، رتبه برگزیده در بخش فیلم مسابقات فرهنگی هنری پرسش مهر، رتبه اول در رشته عکاسی سیاه و سفید مسابقات فرهنگی هنری، رتبه اول در جشنواره عکس سوگواره هنری پیامبراعظم (ص) و ذبیح عظیم و نیز رتبه دوم در جشنواره عکس ارتقای سطح فرهنگ جامعه و پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر از دیگر افتخارات این بانوی هنرمند است.

محبوبه افشاری که از اعضای انجمن عکاسان استان قم بوده برای نمایش و معرفی آثار عکس خود دو نمایشگاه دو روزه در نگارخانه شهید آوینی قم برپا کرده است.

به گفته این هنرمند، بیشتر آثار این نمایشگاه در موضوعات مذهبی، مشاغل و ... است که بخش اول این نمایشگاه در روزهای چهارم تا ششم مردادماه و بخش دوم نیز در روزهای هفتم تا نهم مرداد در نگارخانه شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم واقع در بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوچه 28، صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

گفتنی است، علاقمندان به استفاده از این نگارخانه برای نمایش آثار خود به ویژه هنرمندان، فعالان و صاحبان آثار هنری می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های 32114270 و 09125945561 تماس حاصل کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com