کد خبر ۲۸۸۱۶ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۸
مدیرکل تامین اجتماعی قم خبر داد

پرداخت کمک هزینه ازدواج به هزار بیمه شده تامین اجتماعی قم

مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت:در سال 93 به یک هزار و 116 بیمه شده تامین اجتماعی قم کمک هزینه ازدواج اهداء شد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان قم، سید مجتبی موسوی با اعلام این مطلب افزود: در سال گذشته بیش از 770 میلیون تومان بابت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان قمی پرداخت شد که در مقایسه با سال 92 با رشد 23 درصدی داشته است.
وی در خصوص شرایط پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بیمه شدگانی که در تاریخ ثبت ازدواج، ارتباط استخدامی با کارفرما داشته و در یکی از کارگاه‌های مشمول قانون کار و تامین اجتماعی مشغول به کار باشند می‌توانند از کمک هزینه ازدواج بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم تصریح کرد: در صورتی که بیمه شده در پنج سال پیش از ازدواج کرده و حداقل حق بیمه 730 روز کار را به شعب تامین اجتماعی پرداخت کرده باشند مشمول دریافت این کمک هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: پرداخت این کمک هزینه برای نخستین ازدواج بیمه شده بوده و عقد ازدواج باید از نوع دائم و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد.

موسوی خاطرنشان کرد: بیمه شدگان برای دریافت کمک هزینه ازدواج با در دست داشتن دفترچه درمانی، اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه زوجین و اصل و کپی عقدنامه به شعبه یا کارگزاری مربوط مراجعه کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com