کد خبر ۲۸۸۸۸ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۸
فرمانده انتظامی قم خبر داد:

کشف چوب قاچاق در قم/ قاتل فراری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: فردی که اقدام به قاچاق چوب کرده بود، در محورهای مواصلاتی استان قم دستگیر شد.

به گزارش قم نا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی دیده‌ور تصریح کرد: مأموران پاسگاه کوشک نصرت در حین گشت زنی در محور جاده قدیم تهران - قم به یک بنز باری مشکوک شده و با دستور ایست آن را متوقف کردند.

وی افزود: ظن پلیس با بررسی از خودرو مذکور و مشخص شدن بار چوب درخت آن که بدون مجوز از استان مازندران بارگیری شده بود به یقین تبدیل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم، ارزش ریالی بار کشف شده را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و گفت: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع ذیصلاح برای ادامه مراحل قانونی معرفی شد.

وی در پایان اظهار داشت: حفظ منابع طبیعی کشور باید به عنوان یکی از ضروریات فرهنگی قلمداد شده و هر فرد خود را در برابر هر گونه استفاده نادرست از این سرمایه عظیم مسئول بداند.

دستگیری قاتل فراری در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین از دستگیری قاتل فراری در این استان خبر داد که تحت تعقیب پلیس همدان بود.

سرهنگ هادی دیده ور در تشریح این خبر گفت: با اعلام خبری از پلیس آگاهی همدان مبنی بر اینکه فردی که به دلیل قتل نفس تحت تعقیب قضایی است در استان قم دیده شده، مراتب جهت شناسایی فرد مذکور به عوامل انتظامی استان ابلاغ شد.

وی افزود: مأموران پاسگاه لنگرود با هوشیاری موفق به شناسایی فردی به هویت متهم شده و یکی از افرادی که قاتل را از قبل می‌شناخت نیز که در استان قم بود، قاتل را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم تصریح کرد: در ادامه مأموران پلیس با به کارگیری ترفندهای فنی و در یک اقدام ضربتی متهم را که در حال فرار با یک خودرو سواری بود، دستگیر کردند.

دیده‌ور با بیان امنیت همه جانبه حاکم بر استان قم گفت: پلیس هوشیار و مقتدر قم اجازه فعالیت به هیچ گروهی از متخلفان و مجرمان را نخواهد داد و مردم نیز با گزارش موارد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در تأمین امنیت یاری کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com