کد خبر ۲۹۱۹۱ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۷
دفتر امور تربیت اخلاقی

هم‌اندیشی معاونان تهذیب مدارس کشور آغاز شد

مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه از آغاز دوره مهارت افزایی تربیتی، تهذیبی معاونان تهذیب مدارس علمیه کشور خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید حسن حسینی با اشاره به برنامه‌های تابستانی دفتر امور تربیت اخلاقی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم این اداره در تابستان سال جاری برگزاری دوره مهارت افزایی تربیتی، تهذیبی برای معاونان تهذیب مدارس علمیه سراسر کشور است.
وی افزود: این جلسه در ادامه سلسله نشست‌های معاونان تهذیب مدارس علمیه کشور است که در شهر مقدس مشهد آغاز شده است.

مدیر دفتر امور تربیت اخلاقی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه، هم اندیشی و هم افزایی معاونان تهذیب، آگاهی از مسائل روز تهذیبی و روش‌های کاربردی آن برای زمینه سازی برای رشد اخلاقی و تربیتی طلاب را از جمله اهداف این نشست عنوان و بیان کرد: در این دوره کلاس‌ها و کارگاه‌هایی به صورت عملی برای معاونان تهذیب در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: این نشست در قالب دو دوره از 16 تا 22 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: در دوره اول این نشست 125 و در دوره دوم آن 145 نفر از معاونان تهذیب مدارس علمیه کشور حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این دوره در مجتمع آموزشی و تربیتی حضرت ابوالفضل(ع) مشهد در حال برگزاری است، یادآور شد: برای نیل به اهداف این نشست و نتیجه‌گیری مطلوب، برنامه‌های متعدد اخلاقی و تربیتی در نظر گرفته شده است که اکثر آنها به صورت کارگاهی بوده و افراد شرکت کننده علاوه بر حضور در این آن از دیگر برنامه‌های جانبی در نظرگرفته شده بهره خواهند برد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com