کد خبر ۳۰۹۱۲ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور‌

تیم‌های فوتسال آرش قم و آتلیه طهران با هم ادغام شدند‌

تیم‌های فوتسال تیم‌های فوتسال آرش قم و آتلیه طهران برای حضور در لیگ دسته اول فوتسال کشور با هم ادغام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم فوتسال آرش قم که چندی پیش به لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور صعود کرده بود به صورت مشترک با تیم فوتسال آتلیه طهران در لیگ دسته اول فوتسال کشور شرکت می‌کند.

بر پایه توافقات حاصل شده، مقرر شده است نام تیم آرش قم در لیگ دسته اول کشور بدون تغییر بماند اما 50 درصد امتیاز تیم فوتسال آرش به باشگاه آتلیه طهران و رسول قلی‌زاده مدیرعامل این باشگاه منتقل شده است.

بر این اساس، سید امیر آقایی مدیر عامل باشگاه آرش قم نیز 50‌درصد دیگر این امتیاز را در اختیار دارد و تامین هزینه‌های حضور این تیم در لیگ دسته اول نیز بر عهده مدیرعامل جدید این باشگاه یعنی رسول قلی‌زاده است.

علاوه بر این، علی مسعودی سرپرست تیم فوتسال آتلیه طهران به عنوان سرپرست جدید تیم فوتسال آرش قم منصوب شده است اما وضعیت هادی گائینی سرپرست قبلی تیم آرش قم هنوز مشخص نیست.

تیم فوتسال آرش قم امسال در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور به مقام قهرمانی رسید و جواز حضور در لیگ دسته اول کشور را کسب کرد اما آتلیه طهران که دیگر نماینده قم در این مسابقات در عین شایستگی در مرحله پلی آف از رسیدن به دور پایانی بازماند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com