کد خبر ۲۹۲۱۴ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۸
فرمانده سپاه استان قم در نشست صمیمی با اصحاب رسانه:

اصحاب رسانه باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند / صاحبان قلم از نگاه عمیق شهدا بهره‌گیری کنند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اظهار داشت: اصحاب رسانه باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند؛ سپاه استان قم در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، بسیج سازندگی و امور مختلف فرهنگی فعالیت دارد و این فعالیت‌ها نیازمند انعکاس است.

به گزارش قم نا به نقل از خبرگزاری بسیج ، سردار مهدی مهدوی‌نژاد در نشست صمیمی با جمعی از اصحاب رسانه استان قم که شنبه شب در سالن جلسات دفتر فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) برگزار شد، با بیان اینکه رسالت کنونی سپاه پاسداران و دلسوزان انقلاب اسلامی در فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی به خوبی مطرح شده است، اظهار کرد: گام برداشتن در راستای اهداف امام و شهدا رسالت اصلی دلسوزان انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: اکنون جامعه اسلامی در گردنه‌های حساسی قرار دارد، زیرا انقلاب اسلامی با سرعت در حال پیشروی است اما عوامل مختلفی این انقلاب را مورد تهدید قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با تاکید بر اینکه هر فردی باید جایگاه خود را در انقلاب اسلامی مشخص کند، تصریح کرد: هر فردی گام‌های اثربخش‌تری را در این مسیر بردار ماندگارتر می‌شود؛ شهید محمدمهدی شریفی اگر اکنون به عنوان پرچم‌دار خبرنگاران در عرصه خبر همچون ستاره‌ای می‌درخشد نشان از ایمان و اعتقادات ویژه اوست.

وی ادامه داد: دلسوزان انقلاب اسلامی باید قله‌های عرصه‌های مختلف را برای خود در نظر گرفته تا بتوانند نام ایران اسلامی را در میان کشورهای مختلف سرافراز کنند.

مهدوی‌نژاد با اشاره به اینکه دشمن برای تبدیل ارزش‌ها به ضدارزش‌ها تلاش می‌کند، یادآور شد: امام خمینی (ره) فضای مبهم دنیای استکبار را شکافتند و اکنون رهبر انقلاب اسلامی راه آن بزرگوار را ادامه می‌دهند؛ مسائل روزانه نباید افراد را سرگرم کند، زیرا انسان در طول عمر خود می‌تواند در عرصه‌های متفاوت تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون صاحبان عرصه قلم می‌توانند در بخش‌های مختلف جامعه اسلامی موثر باشند و در این راستا باید از نگاه بلند و عمیق شهدا بهره‌گیری کنند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه اگر سپاه در انقلاب اسلامی اثرگذار نبود دشمن تهاجمی علیه این مجموعه نداشت، عنوان کرد: دشمن استکباری با آگاهی از تاثیرگذاری اصل ولایت فقیه برای تضعیف آن گام برداشته است و این موضوع برای هر قشری که در جامعه اسلامی پویاست صدق می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه استان قم با تفکری بسیجی در انجام رسالت خود موفق هستند، اضافه کرد: اکنون دشمن وحدت جامعه اسلامی را نشانه گرفته در صورتی که با دفاع از مظلومان قلب‌های مسلمانان به سمت ایران اسلامی گرایش پیدا کرده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) یادآور شد: عظمت کنونی ایران اسلامی به برکت شهداست و ملت باید قدردان این جایگاه باشند و تفکر بسیج را نه تنها در جامعه بلکه در سطح جهان انتشار دهند.

وی با اشاره به اینکه آل‌سعود پول‌های بسیاری برای استفاده از نخبگان خرج می‌کند، ابراز کرد: این رژیم کودک‌کش از ارزش‌ها دفاع نمی‌کند به همین علت نمی‌تواند به پیروزی و سربلندی برسد.

مهدوی‌نژاد از خبرنگاری به عنوان توفیقی الهی یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه باید از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند؛ سپاه استان قم در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، راهیان نور، بسیج سازندگی و امور مختلف فرهنگی فعالیت دارد و این فعالیت‌ها نیازمند انعکاس است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مشکلات مردم را به گوش مسئولان برسانند، اظهار کرد: جامعه اسلامی می‌تواند با استفاده جامع از ظرفیت رسانه‌ها در صحنه‌های بین‌المللی جایگاه خود را تبیین کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com