کد خبر ۲۹۲۱۵ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۹
رئیس هیئت کبدی قم :

کبدی‌کاران قمی به مرحله حذفی مسابقات ساحلی کشور صعود کردند‌

رئیس هیئت کبدی قم از تدوین طرحی مشتمل بر استعدادیابی و آشنا‌سازی مردم با کبدی در قم خبر داد و گفت: کبدی کاران قمی به مرحله حذفی مسابقات ساحلی کشور صعود کردند.

به گزارش قم نا ، مسلم رشیدی اظهار داشت: تیم کبدی قم در سومین مسابقه خود از دور گروهی مسابقات کبدی ساحلی کشور موفق به شکست میزبان شد تا به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.

وی افزود: تیم کبدی قم با این پیروزی، شگفتی‌سازی خود در این مسابقات را تکمیل کرد و با کسب 3 پیروزی بر 3 تیم قدرتمند در گروه مرگ مسابقات کبدی ساحلی کشور، موفق شد راهی دور حذفی شود.

رئیس هیئت کبدی قم گفت: در سومین دور از مرحله مقدماتی، تیم کبدی قم به دیدار خراسان شمالی رفت و موفق شد در یک بازی برتر، با نتیجه 41 بر 26 حریف خود را شکست داده و به عنوان سرگروهی به دور حذفی صعود کند.

رشیدی بیان کرد: تیم کبدی قم پیش از این در دیدار برابر تیم قدرتمند زهک سیستان و بلوچستان در یک مسابقه نزدیک با اختلاف 2 امتیاز به پیروزی رسیده بود و سپس در مسابقه برابر تهران نیز پیروز میدان را ترک کرده بود.

وی عنوان کرد: تیم کبدی ساحلی قم سال گذشته در این مسابقات موفق به کسب عنوان چشمگیری نشده بود اما با توجه به درخشش این تیم در دور گروهی لیگ کبدی ساحلی، امیدواری زیادی به حضور نماینده قم در جمع 4 تیم برتر مسابقات داریم.

رئیس هیئت کبدی قم ‌تصریح کرد: کبدی در قم در دو بخش سالنی و ساحلی فعال است و برای توسعه هر چه بیشتر این رشته در قم اقدام به تدوین طرحی مشتمل بر استعدادیابی و آموزش این رشته در نقاط مختلف قم کرده‌ایم.

رشیدی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز، این رشته در میان گروهی از بانوان قم جوان در حال آموزش است و پیش‌بینی می‌کنیم طی یکی دو سال آینده در بخش بانوان نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com