کد خبر ۲۷۴۲۳ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
رئیس هیئت کبدی قم :

مشکلات مالی مانع از اعزام نماینده قم به مسابقات سرکل کبدی کشور شد

رئیس هیئت کبدی قم با بیان این که یکی از مشکلات کبدی قم در حال حاضر کمبود ورزشکاران سازمان‌یافته و آموزش‌دیده است گفت: مشکلات مالی مانع از اعزام نمایندگان قم به مسابقات سرکل کبدی کشور است.

به گزارش قم نا ، مسلم رشیدی اظهار داشت: هیئت کبدی با توجه به نیاز این رشته به توسعه بیشتر و افزایش آمار ورزشکاران سازمان‌یافته برنامه‌های جدیدی را در دستور کار قرار داده است و این برنامه‌ها در سال 94 شکل اجرایی به خود می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به این که کبدی رشته ای مدال‌آور است و در بازی‌های آسیایی اینچئون 2 مدال برای کاروان کشورمان به دست آورد، لزوم توسعه هر چه بیشتر این رشته احساس می‌شود و مسئولان نیز باید به این رشته توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس هیئت کبدی قم گفت: در حال حاضر در دو بخش مردان و زنان، تمرینات تیم‌های کبدی قم در حال پیگیری است چنان که در بخش بانوان تیم بسیار جوانی داریم که در آینده می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند و در بخش مردان نیز در حال سرمایه‌گذاری روی جوانان هستیم.

رشیدی بیان کرد: با پشتوانه همین کبدی کاران جوان امسال در لیگ کبدی جوانان کشور حضور پیدا می‌کنیم البته زمان این مسابقات اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود این رقابت‌ها مرداد ماه امسال برگزار شود.

وی عنوان کرد: با وجود برگزاری مسابقات سرکل کبدی قهرمانی کشور قصد شرکت در این مسابقات را نداریم زیرا مشکلات مالی مانع از این اعزام می‌شود و پیش‌بینی کسب موفقیتی نیز از این مسابقات نداریم و ترجیح می‌دهیم مخارج اعزام تیم سرکل کبدی را در بخش‌های دیگری که ظرفیت بهتری دارند هزینه کنیم.

رئیس هیئت کبدی قم خاطرنشان کرد: کبدی قم در بخش فنی و مربیگری چیزی کمتر از استان‌های صاحب‌نام کشور ندارد و حتی در تیم ملی، مربی قمی داریم اما باید در یکی دو سال آینده به فکر پرورش ورزشکار باشیم زیرا مشکل اصلی ما در حال حاضر کمبود ورزشکاران سازمان‌یافته و آموزش‌دیده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com