کد خبر ۲۷۳۳۷ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۷
رشیدی خبر داد:

آغاز به کار ۲ پایگاه استعدادیابی کبدی در قم

رئیس هیئت کبدی استان قم از آغاز به کار ۲ پایگاه استعدادیابی کبدی در قم و حضور تیم‌های کبدی جوانان قم در مسابقات مردان و زنان کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، مسلم رشیدی اظهار داشت: کبدی کاران قمی در نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۴ پس از ماه مبارک رمضان در رقابت‌های جوانان کشور در ۲ بخش مردان و زنان حضور می‌یابند.

وی افزود: تیم کبدی قم علاوه بر حضور در مسابقات جوانان کشور، حضور پرقدرت در مسابقات کبدی ساحلی کشور را که مردادماه امسال برگزار می‌شود در دستور کار قرار دارد و تیم‌های کبدی قم در حال حاضر تمرینات خود را در مجموعه ورزشی جوادالائمه قم برگزار می‌کنند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: از ماه‌ها پیش طرحی تحت عنوان راه‌اندازی پایگاه‌های کبدی در نقاط مختلف شهر قم را در دستور کار قرار دادیم که بر این اساس ۲ پایگاه در مناطق خیابان آذر در سالن مریم و منطقه نیروگاه در مجموعه ورزشی راحله راه‌اندازی شده است.

رشیدی بیان داشت: افزایش پایگاه‌های استعدادیابی به هیئت کبدی کمک می‌کند جامعه آماری بزرگ‌تری برای کشف استعدادهای این رشته در اختیار داشته باشد و به همین دلیل به این ۲ پایگاه اکتفا نمی‌کنیم و قصد رساندن این پایگاه‌ها را به ۵ پایگاه و به صورت پراکنده در سطح شهر داریم.

وی عنوان کرد: مردم بیش از گذشته با رشته کبدی آشنا شده‌اند اما هنوز به‌درستی از ظرفیت‌های این رشته استفاده نشده است و هر چه قشر نوجوان و جوان با این رشته و جذابیت‌های آن آشنا شوند سطح کیفی کبدی قم در آینده ارتقا پیدا می‌کند.

رئیس هیئت کبدی استان قم گفت: با توجه به این که کبدی یکی از رشته‌های مدال‌آور است و در بازی‌های آسیایی در هر ۲ بخش مردان و زنان موفق به کسب مدال شدیم، نیاز به حمایت بیشتری از این رشته احساس می‌شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com