کد خبر ۲۹۳۰۵ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
۲۶ مردادماه؛

آزادگان قم تجلیل می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، مراسمی برای تجلیل از آزادگان قم در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، سردار سید جواد هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست خبری که در آستانه سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم برگزار شد، با بیان اینکه سربلندی و عزت امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل ایستادگی آزادگان سرافزار میهن اسلامی است، اظهار کرد: خبرنگاران موجب افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند که در ترویج روحیه ایثار و شهادت و نیز در بعد سیاسی، فرهنگی و اخلاقی نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه آزادگان آبروی نظام و ملت را حفظ کردند، ادامه داد: به مناسبت ورد آزادگان به میهن اسلامی، مراسمی برای تجلیل از آزادگان استان قم در تاریخ ۲۶ مردادماه رأس ساعت ۱۸ در مجتمع امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام پورمحمدی وزیر محترم دادگستری برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با اشاره به اینکه ۱۴ نفر از آزادگان قم که بیشترین سال‌های اسارت را گذرانده‌اند در این مراسم تجلیل می‌شوند، افزود: استان قم ۵۸۷ نفر آزاده دارد که از این تعداد ۴۵ نفر روحانی هستند و سه نفر از آزادگان استان قم نیز شهید شده‌اند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وصیت‌نامه شهدا را در سطح استان قم به ۴ زبان زنده دنیا ترجمه کرده‌ایم که برای استفاده علاقمندان در حال انتشار است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com