کد خبر ۲۹۳۱۰ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
مدیر حوزه‌های علمیه:

طرح میثاق طلبگی در طول سال تحصیلی حوزه‌ ادامه می‌یابد

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: با توجه به اهمیت موضوع طرح میثاق طلبگی، درصدد برپایی این طرح در طول سال تحصیلی برای طلاب سطوح مختلف هستیم.

به گزارش قم نا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری گفت: با توجه به این که چند سالی از عمر طرح میثاق طلبگی نگذشته است، به دستاوردهای خوبی رسیده‌ایم و اکنون در حال برنامه‌ریزی برگزاری این طرح در طول سال تحصیلی هستیم.
وی افزود: این طرح ابتدا در قم و با توجه به اینکه طلاب در روزهای هفته مشغول درس و بحث هستند، در قالب یک اردوی توجیهی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه با حضور اساتید برجسته به منظور پاسخگویی به سئوالات، ابهامات، شبهات و نشان دادن هر چه بهتر راه و رسم طلبگی برگزار می‌شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: حوزه هر چقدر در روزها و ماه‌های آغازین برای طلاب جدیدالورود در مقوله آداب و رسم طلبگی سرمایه‌گذاری کند بدون تردید ضرر نخواهد کرد و معتقد هستیم طلبه‌هایی که با آگاهی، بینش و روشنی قدم در مسیر حوزه بگذارند بدون هیچ دغدغه و نگرانی مسیر را تا انتها ادامه خواهند داد.

مدیر حوزه‌های علمیه در ادامه از ساخت اردوگاه دائمی برای این طرح خبر داد و گفت: در صورتی که وضعیت و امکانات مالی حوزه مناسب شود ساخت چنین اردوگاهی را در دستور کار داریم و در حال حاضر مدیر مرکز خدمات حوزه با جدیت پیگیر ساخت چنین مجموعه‌ای است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com