کد خبر ۲۹۳۸۳ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳

پیشرفت 50 درصدی پروژه 170 واحدی مسکن مددجویی قم

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان قم از پیشرفت 50 درصدی پروژه 170 واحدی مسکن مددجویی در این استان خبر داد.

به گزارش قم نا ، عبدالله جلالی اظهار داشت: در حال حاضر و پس از گذشت حدود 5 ماه از آغاز این پروژه بیش از 100 واحد آن از پیشرفت 50 درصدی و مابقی بین 20 تا 30 درصد پیشرفت داشته است.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این تعداد پروژه از محل کمک های مردمی و خیرین و بخشی از آن نیز با مشارکت خانواده ها تامین شده است، افزود: هیچ تسهیلاتی برای این واحدها اخذ نشده و خانواده های تحت حمایت تنها با پرداخت 250 میلیون ریال به عنوان سهم آورده صاحب خانه می شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام تصریح کرد: این پروژه نهایتا طبق زمان از پیش تعیین شده تا فروردین ماه سال 95 به بهره برداری خواهد رسید، که البته بخشی از آن نیز تا پایان اسفند 94 آماده و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار می گیرد.
جلالی در تبیین مشخصات پروژه 170 واحدی مسکن مددجویی استان تصریح کرد: این پروژه 17 هزار متر مربع زیر بنا دارد و متوسط هر واحد آن نیز یکصد متر مربع است.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود مسکن را یکی از نیازهای اساسی و ضروری خانواده های تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و افزود: خوشبختانه مدلی که برای حانه دار شدن مددجویان کمیته امداد قم اجرایی می شود، در هیچ استانی از کشور وجود ندارد، و هنوز این فرصت که خانواده های تحت پوشش با ارایه حداقل سهم آورده صاحبخانه شوند، به غیر از مددجویانی قمی برای هیچ یک از مددجویان کشور فراهم نشده است.
وی با اشاره به نقش مهم خیرین و مردم نیکوکار در تحقق این امر، پشتیبانی و حمایت مسوولان را نیز حایز اهمیت توصیف کرد و افزود: مسوولان استان بویژه اداره راه و شهرسازی با واگذاری زمین لازم شرایط مساعدی برای صاحب مسکن شدن خانواده های تحت پوشش بویژه دو نفر به بالا را فراهم کنند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com