کد خبر ۳۳۲۹۰ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۸
مدیرکل کمیته امداد استان قم خبر داد

احداث دومین مجتمع فرهنگی زیر نظر کمیته امداد در قم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: دومین مجتمع فرهنگی کمیته امداد با ظرفیت ارائه خدمات فرهنگی به 300 نفر تا نیمه نخست سال 95 در قم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالله جلالی ظهر امروز در همایش سفیران فرهنگی کمیته امداد که در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد اظهار کرد: در این همایش  طلاب حوزه علمیه 20 استان کشور حضور دارند که این امر مایه مباهات و خرسندی است.

وی با اشاره به نام این همایش بیان کرد: این همایش در ایام پر برکتی برگزار می‌شود و نام شایسته‌ای با عنوان سفیران فرهنگی به خود گرفته است که این فرهنگ در راستای ترویج دین الهی خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم، طلاب شرکت‌کننده در این همایش را مورد توجه قرار داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش آینده‌سازان این کشور در حوزه دین هستند.

جلالی با تاکید بر اینکه نام این همایش باید برای ما سرنوشت‌ساز باشد، بیان کرد: اگر از این نام الگو بگیریم کار شایانی انجام داده و باید نسبت به انجام این مهم، اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امید و مثبت اندیشی یکی از عوامل موفقیت انسان‌ها به شمار می‌رود تصریح کرد:  مثبت اندیشی یکی از موفقیت‌های انسا‌ن‌ها در همه زمینه‌ها است که باید به این موضوع مهم توجه شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم گفت: امید داشتن در زندگی از همیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا ناامیدی یکی از عوامل بازدارنده حرکت‌های انسانی به شمار می‌رود و ما در ترویج دین چیزی به اسم ناامیدی نداریم.

وی با عنوان اینکه قم یک استان فرهنگی با رویکرد مذهبی و زیارتی به شمار می‌رود، بیان کرد: توجه به امور فرهنگی از راهبردها و سیاست‌های کمیته امداد استان قم محسوب می‌شود.

جلالی از ساخت یک مجتمع فرهنگی، برای ساماندهی امور فرهنگی در قم را از اقدامات کمیته امداد در این زمینه ذکر کرد و گفت: در این مجتمع شرایط برای آموزش بیش از 300 نفر به صورت همزمان در کلاس‌های استاندارد فراهم شده است.

وی برگزاری آموزش‌های فرهنگی، قرآن، رباتیک، هواپیماسازی و خیاطی را مورد توجه قرار داد و گفت: این آموزش‌ها در مجتمع ذکر شده ارائه می‌شود که احداث این مجتمع از برکات سفر رهبری به استان قم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قم همچنین از ساخت مجتمع دیگری خبر داد و بیان کرد: ساخت این مجتمع را با نگاه ملی در دستور کار داریم که تا نیمه نخست سال 95 به بهره برداری می‌رسد که در این مجتمع 300 نفر می‌توانند از خدمات فرهنگی بهره ببرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com