کد خبر ۲۹۳۹۵ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۷
مسابقات والیبال نوجوانان کشور؛

تیم والیبال قم با شکست کهگیلویه جواز صعود را کسب کرد‌

تیم والیبال بانوان قم در سومین مسابقه خود در مسابقات والیبال بانوان کشور در رده سنی نوجوانان با شکست کهگیلویه جواز صعود را کسب کرد.

به گزارش قم نا ، تیم والیبال بانوان نوجوان قم در سومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات والیبال دختران نوجوان کشور در یک مسابقه جذاب با حساب 3 بر صفر برابر اردبیل به برتری رسید.

در این مسابقه که در سالن شهید محمود رضاییان قم برگزار شد والیبالیست‌های قمی با ارائه یک بازی خوب و بر‌تر نسبت به حریف سخت کوش خود، در ‌‌‌‌نهایت هر 3 امتیاز این بازی را از آن خود کردند و در رده دوم جدول دور گروهی قرار گرفتند.

در این بازی تیم قم در ست نخست بازی در یک بازی نزدیک و فشرده موفق شد با نتیجه 25 بر 23 تیم کهگیلویه و بویراحمد را شکست دهد و کار خود را با برد آغاز کند.

در ست دوم، والیبالیست‌های دختر قمی عملکرد فوق العاده‌ای داشتند و اجازه خودنمایی به حریف ندادند و نتیجه این بازی خوب، برتری 25 بر 15 قم برابر کهگیلویه و بویراحمد بود.

در ست سوم، بار دیگر این تیم والیبال قم بود که سوار بر بازی شد و در این ست با ارائه یک بازی کم نقص مجال خودنمایی به اردبیلی‌ها نداد و 25 بر 22 فاتح این ست شد.

بدین ترتیب تیم والیبال قم موفق شد جواز ضعود به مرحله بعد را کسب کند و کهگیلویه و بویراحمد از صعود به مرحله دوم بازماند.

در جدول رده بندی پایانی این مسابقات تیم‌های سیستان و بلوچستان با 8 امتیاز، قم با 7 امتیاز، کهگیلویه و بویر احمد با 3 امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و اردبیل امتیازی کسب نکرد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com