کد خبر ۲۹۳۲۹ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
در رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر کشور در قم؛

دختران والیبالیست قم مغلوب سیستان و بلوچستان شدند

دختران والیبالیست قم در نخستین دیدار خود در رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر کشور در قم مغلوب سیستان و بلوچستان شدند.

 به گزارش قم نا ، والیبالیست‌های نوجوان قمی شامگاه چهارشنبه کار خود را در دور مقدماتی رقابت‌های والیبال نوجوانان دختر کشور به میزبانی قم با شکست آغاز کردند.

شاگردان سعیده خلیلی در تیم والیبال دختران استان قم در روز نخست مسابقات والیبال نوجوانان کشور به دیدار تیم سیستان و بلوچستان رفتند و ۳ بر ۲ شکست را پذیرا شدند.

والیبالیست‌های قمی در این مسابقه با وجود ارائه یک بازی خوب و نزدیک و در شرایطی که می‌توانستند برنده بازی باشند و حتی ۲ ست را نیز از حریف گرفتند اما در ‌‌نهایت ۳ بر ۲ مغلوب شدند و به کسب یک امتیاز از این بازی بسنده کردند.

در این دیدار که در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد تیم والیبال قم با شکست در ست‌های اول، سوم و پنجم و پیروزی قاطع در ست‌های دوم و چهارم در ‌‌نهایت بازی را به سیستانی‌ها باخت.

در این مسابقه تیم سیستان و بلوچستان در ست نخست بازی در یک بازی فشرده موفق شد با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ تیم قم را شکست دهد اما در ست دوم تیم والیبال قم ۲۵ بر ۱۵ برابر سیستان و بلوچستان پیروز شد.

در ست سوم در مسابقه‌ای تماشایی تیم سیستان و بلوچستان موفق شد این ست را با پیروزی ۲۵ بر ۲۲ به انتها برساند اما در ست چهارم، دختران والیبالیست قم با برتری ۲۵ بر ۱۸ کار را به ست پنجم کشاندند.

در ست پنجم نیز در شرایطی که دو تیم تا امتیاز ۱۴ پا به پای هم پیش آمدند در ‌‌نهایت سیستانی‌ها با کسب ۲ امتیاز متوالی موفق به کسب پیروزی در این بازی شدند.

پیش از این تیم اردبیل ۳ بر صفر مغلوب کهگیلویه و بویراحمد شده بود ضمن اینکه این مسابقات تا جمعه ادامه دارد و ۲ تیم از این گروه راهی دور بعد خواهند شد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com