کد خبر ۳۸۳۷۳ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۴
به مناسبت یادبود پیشکسوتان فقید والیبال قم

جشنواره والیبال نونهالان پسر در قم برگزار می‌شود

جشنواره والیبال رده سنی نونهالان پسر قم طبق برنامه‌ریزی هیأت والیبال استان قم با حضور استعدادها و نخبه‌های والیبال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،هیأت والیبال استان قم برای برگزاری جشنواره والیبال رده سنی نونهالان پسر به مناسبت یادبود پیشکسوتان فقید والیبال قم برنامه‌ریزی کرده است و این رقابت‌ها با حضور والیبالیست‌های متولد سال 1382 به بالا برگزار خواهد شد.

متراژ زمینی که قرار است مسابقات تیم‌های شرکت کننده در جشنواره والیبال رده سنی نونهالان قم با یکدیگر به رقابت بپردازند، 14 در هفت متر است و تعداد بازیکنان هر تیم متشکل از 6 والیبالیست است که چهار بازیکن به عنوان نفرات ثابت در زمین مسابقه حاضر می‌شوند و دو بازیکن نیز به عنوان نفر ذخیره روی نیمکت تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات قرار می‌گیرند.

در حالی که تعداد تعویض‌ها برای رقابت تیم‌های حاضر در جشنواره والیبال پسران رده سنی نونهالان در قم چهار نفر پیش‌بینی شده است، هر ست دارای 25 امتیاز است و سقف امتیازات هر ست نیز 28 امتیاز در نظر گرفته شده، ضمن اینکه هر بازیکن فقط دو بار در منطقه سرویس قرار می‌گیرد.

در شرایطی که هیأت والیبال استان قم اعلام کرده در موارد پیش‌بینی نشده تصمیم نهایی با این هیأت ورزشی و کمیته استعدادیابی آن خواهد بود، تیم‌های شرکت کننده مدارک خود و مبلغ ورودی را تا روز پنجشنبه پانزدهم مهر ماه باید به کمیته استعدادیابی هیأت والیبال استان قم ارائه کنند.

در حالی که این جشنواره با هدف استعدادیابی و شناخت نخبه‌های والیبال قم با دعوت از باشگاه‌های مختلف این رشته برگزار می‌شود، تیم‌هایی که تا محدوده زمانی در نظر گرفته شده توسط هیأت والیبال، مدارک خود را ارائه ندهند و یا ناقص تحویل بدهند اجازه ورود به قرعه‌کشی مسابقات را ندارند، ضمن اینکه در صورت تمایل، تیم‌هایی که موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم این مسابقات شوند، با تایید هیأت والیبال استان قم و البته با هزینه شخصی خود تیم‌ها به مسابقات کشوری در رامسر اعزام می‌شوند.

جشنواره والیبال رده سنی نونهالان پسر قم طبق برنامه‌ریزی هیأت والیبال استان قم با حضور استعدادها و نخبه‌های والیبال در حالی برگزار می‌شود که با تصمیم کمیته استعدادیابی این هیات، تیم‌های شرکت‌کننده می‌توانند از تیم‌های دیگر حذف شده یار کمکی جذب کنند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com