کد خبر ۳۳۲۵۳ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم مطرح کرد

خیز بانوان والیبالیست قم برای صعود به لیگ برتر

سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم از آمادگی و شرایط مطلوب این تیم برای کسب مجوز صعود به لیگ برتر والیبال بانوان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ندا زمانی گفت: بعد از نتایج خوبی که تیم در دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور کسب کرد شانس بالایی برای صعود از مرحله گروهی دارد، اما از هم‌اکنون به فکر موفقیت در مرحله پایانی هستیم.

وی ادامه داد: برای انجام بازی‌های خود از نیم‌فصل نخست مرحله گروهی لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به شاهرود رفتیم و در سه دیدار حساس مقابل حریفان خود با ارائه بازی‌های خوب و حساب شده به برتری سه بر صفر دست یافتیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم افزود: برای اینکه در دور برگشت مرحله گروهی با قدرت بیشتر به مصاف رقبا برویم و از این مسابقات نیز با دست پر خارج شویم، تمرینات تیم به صورت منظم در جریان است و بازی تدارکاتی نیز انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به پیروزی بانوان والیبالیست تیم مجتمع ایرانیان قم مقابل تیم بانوان تهران در دیدار تدارکاتی خاطرنشان کرد: تیم والیبال بانوان استان قم در دور برگشت مرحله گروهی میزبان رقبای خود است و برای انسجام بیشتر در دیداری تدارکاتی مقابل تیم زیرساخت تهران به میدان رفت و این تیم را شکست داد.

زمانی ادامه داد: تیم والیبال بانوان قم بعد از حضور موفق در نیم‌فصل لیگ دسته یک بانوان کشور به دنبال این است که آمادگی و هماهنگی بیشتری به دست بیاورد و با توجه به بازیکنان خوبی که دارد در دور برگشت نیز یقیناً به دنبال پیروزی در هر سه بازی خود است.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال میزبانی دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور به قم واگذار شده است و به این‌‌ ترتیب تیم والیبال مجتمع کود شیمیایی ایرانیان قم در خانه به دیدار سایر همگروه‌های خود خواهد رفت.

زمانی تصریح کرد:‌ دیدارهای دور برگشت از گروه نخست مقدماتی فصل جاری لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگا‌ه‌های کشور 6 تا 9 بهمن‌ماه با رقابت تیم‌های بلفا فارس، کات شاهرود، آکادمی بیجار و مجمتع کود شیمیایی ایرانیان قم به انجام خواهد رسید.

سرمربی تیم والیبال بانوان مجتمع ایرانیان قم در ادامه به بازی‌ تدارکاتی مقابل تیم زیرساخت تهران اشاره کرد و ادامه داد:‌ نمایش بازیکنان در این دیدار مطلوب بود به خصوص اینکه حریف یکی از بهترین تیم‌های بانوان تهران بوده و نتایج خوبی در لیگ دسته یک تهران به دست آورده است.

وی تاکید کرد: ‌رویارویی با چنین تیم‌هایی برای تقویت توان و هماهنگی بازیکنان مطلوب است، در بازی‌های تدارکاتی به فکر پیروزی نیستیم بلکه برای ما ارزیابی وضعیت تیم مهم است تا در زمان مصاف با حریفان خود بهترین عملکرد را داشته باشیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com