کد خبر ۲۹۴۰۳ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای در لیگ فوتسال کشور صورت گرفت

جریمه کمیته انضباطی برای آرش قم / بازیکن آرش جریمه نقدی شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات ناگوار حاشیه‌ای در مرحله گروهی لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم آرش قم و بازیکن این تیم را جریمه و محروم کرد.

به گزارش قم نا ، تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم در فصل جاری رقابت‌های لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور توانست با انجام بازی‌های بسیار خوب و قابل قبول از مرحله گروهی بالا آمده و با عبور از مرحله حذفی به جمع چهار تیم برتر مسابقات صعود کند.

این تیم متشکل از یک کادر فنی با تجربه‌ و کاردان است که هم سابقه خوبی در سطح اول فوتسال قم و کشور دارد و هم اینکه با درایت خود، کاری کردند که نماینده قم با شایستگی خود را به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور برساند و مدعی صعود به لیگ دسته اول باشد.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم که با عبور از مراحل مقدماتی و حذفی راهی مرحله نهایی بازی‌های این فصل لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور شده باید در این مرحله به مدت دو جلسه در غیاب یکی از بهترین بازیکنان خود برابر حریفان صف‌آرایی کند.

محرومیت محمد قدیمی بازیکن تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم از همراهی تیمش به اتفاقات هفته دوازدهم و پایانی مرحله گروهی بازی‌های این فصل لیگ فوتسال کشور باز می‌گردد دیداری که نماینده قم در مصاف با تیم هیئت روستایی کاشان داشت.

تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم از بازی داخل خانه خود در هفته پایانی بازی‌های مقدماتی مقابل نماینده کاشان چندان خاطره خوشی ندارد زیرا به دلیل اینکه لحظات پایانی این بازی به جنجال کشیده شد و در نهایت نماینده قم نتیجه بازی را واگذار کرد.

فوتسالیست‌های تیم آرش نوین‌ایرانیان قم در هفته پایانی بازی‌های مقدماتی این فصل در قم میزبان تیم فوتسال هیئت ورزش‌های روستایی کاشان بودند و با اینکه با نتیجه نزدیک 3 بر 2 بازی را باختند اما به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله حذفی صعود کردند.

در پایان این بازی، ناظر مسابقه گزارشی به کمیته انضباطی ارسال کرده که بر اساس آن در دیدار آرش نوین‌ایرانیان قم و هیئت ورزش روستایی کاشان از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال فوتسال کشور، از سوی تماشاگران تیم آرش نوین‌ایرانیان قم تخلفاتی مبنی بر فحاشی و اهانت به داور بازی و درگیری با بازیکن تیم مقابل رخ داد.

به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم آرش نوین‌ایرانیان قم را به استناد ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به مبلغ 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد، ضمن اینکه در صورت تکرار تخلفات در مسابقات آتی تنبیهات شدید‌تری برای این تیم در نظر گرفته می‌شود.

همچنین محمد قدیمی بازیکن کلیدی و تاثیر گذار تیم فوتسال آرش نوین‌ایرانیان قم به دلیل رفتار زننده با داور مسابقه تیمش در هفته پایانی مرحله گروهی، به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com