کد خبر ۳۲۳۸۳ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵
هفدهمین هفته هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال :

داوران مصاف یاسین‌پیشرو قم و فرش‌آراء مشهد معرفی شدند

دپارتمان داوری اسامی تیم قضاوت کننده در دیدار حساس تیم‌های قمی و مشهدی حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و فرش‌آراء مشهد که با کسب 22 و 16 امتیاز به ترتیب در مکان‌های ششم و یازدهم جدول رده‌بندی رقابت‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جای دارند این هفته در قم با یکدیگر دیدار می‌کنند.

با توجه به اینکه تیم یاسین‌پیشرو قم همچنان این شانس را دارد که به مکان‌های بالاتر یعنی رتبه‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی صعود کند و تیم فوتسال فرش‌آراء مشهد نیز از خطر سقوط احساس ترس می‌کند، دیدار این دو تیم قمی و مشهدی در هفته هفدهم از حساسیت بالایی برخوردار است.

بر همین اساس دپارتمان داوری فوتسال، داوری با تجربه به نام جم‌تاج مهجور را در راس تیم داوری این بازی قرار داده است، ضمن اینکه رضا ترابی به عنوان داو دوم، رضا رحیمی به عنوان داور وقت‌نگهدار و علی حاتمی به عنوان داور ذخیره در کنار احمدرضا جباری به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور دارند.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و فر‌ش‌آراء مشهد به سبب جایگاه دوم در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر از اهمیت بالایی برخوردار است، ضمن اینکه بازی نیم‌فصل نخست در مشهد نیز به نفع فوتسالیست‌های یاسین‌پیشرو قم به پایان رسیده و مشهدی‌ها در فکر جبران آن باخت هستند.

مسابقه تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و فر‌ش‌آراء مشهد همزمان با 6 دیدار دیگر از مسابقات هفته چهارم از دور برگشت هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر بیست و هشتمین روز آبان‌ماه در قم برگزار می‌شود اما نماینده قم در غیاب سه بازیکن کلیدی خود گام به این دیدار می‌گذارد.

طبق برنامه‌‌ای که سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده، بازی فوتسال یاسین‌پیشرو قم و فر‌ش‌آراء مشهد از ساعت 16 روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم به انجام می‌رسد و تیم‌های ششم و یازدهم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com