کد خبر ۲۹۴۰۶ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
استاندار قم مطرح کرد

تلاش مدیران برای تقویت ارتباط دوسویه دولت و ملت

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن هفته دولت گفت: مدیران باید تلاش مضاعف برای تقویت ارتباط دوسویه دولت و ملت داشته باشند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری با اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف دولت اظهار کرد: درک و شناخت جامعه از مشکلات دولت موجب افزایش مشارکت در تحقق برنامه‌های نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

استاندار قم با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بر ‌لزوم برنامه‌ریزی برای نمایش دستاوردهای دولت طی دو سال اخیر تاکید و تصریح کرد: این هفته فرصت خوبی برای تقویت ارتباط دوسویه دولت و ملت است.

صادقی برنامه‌های هفته دولت در قم را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: برگزاری دیدارهای مردمی و دریافت مشکلات و نظرات مردم از جمله برنامه‌های بخش‌های دولتی در این هفته خواهد بود.

صادقی در ادامه با تاکید بر پرهیز از تفکر جزیره‌ای و تلاش مسئولان بر برنامه محوری افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها در همه زمینه‌ها از پیش نیازهای مهم توسعه است.

نماینده عالی دولت در استان ازبین بردن موانع سرمایه گذاری در استان را از جمله اولویت‌های اصلی خود عنوان و خاطرنشان کرد:‌ تلاش برای ایجاد مشوق‌های لازم برای جلب اعتماد و جذب بخش خصوصی باید در استان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com