کد خبر ۲۹۴۱۷ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶

آیت الله هادوی تهرانی ارتحال آیت الله قرهی را تسلیت گفت

آیت الله مهدی هادوی تهرانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم با صدور پیامی ارتحال آیت الله عبدالعلی قرهی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه قم و از شاگردان حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

به گزارش قم نا ، وی در این پیام خاطرنشان کرده است: این عابد امین عمر شریف خود را در خدمت به مراجع معظم تقلید گذراند و از معتمدان خاص معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره بود، به جوار رحمت الهی رفت و انشاالله با نوه شهیدش هم مأوا شد.
در این پیام آمده است: این ضایعه اسفناک و ثلمه دردناک را به حضور مقدس امام زمان (عج) و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب و تمام فضلا و طلاب و مؤمنین و به ویژه بازماندگان این عالم فرزانه و بالاخص صدیق گرامی آقا زاده بزرگوار آن مرحوم جناب حجة الاسلام والمسلمین آقای قرهی تسلیت عرض می کنم و برای خانواده و دوستان و دوستداران آن مرحوم صبر جمیل و اجر جزیل و برای روح آن بزرگوار علو درجات و حشر با اهل بیت (ع) و شهدا به ویژه شاگرد دلبندم شهید حمید قرهی عزیز را از درگاه خداوند منان مسألت می نمایم.
آیت الله عبدالعلی قرهی از اساتید پیشکسوت حوزه علمیه قم و از شاگردان امام خمینی(ره) بر اثر بیماری و کهولت سن به دیار حق شتافت.
پیکر مطهر این روحانی پارسا روز جمعه گذشته درقم تشییع و در آرامستان شیخان به خاک سپرده شد.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com