کد خبر ۲۴۷۴۸ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۳
سردار مجتبایی خبر داد:

کاهش ۵۰ درصدی نزاع دسته‌جمعی و قتل در قم

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم از کاهش ۵۰ درصدی نزاع دسته جمعی و قتل که از جمله جرائم مهم و خشن در جامعه هستند، خبر داد.

به گزارش قم نا ، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: امنیت و آسایش مردم، زائران و مسافران استان قم در نوروز ۹۴ با بیش از سه هزار پلیس و ۲۱ پایگاه نوروزی در سطح استان تامین شد.

فرمانده انتظامی استان به پوشش مناطق و مجتمع های مسکونی آسیب پذیر با راه اندازی حدود ۱۰۰ گشت پیاده اشاره کرد و افزود: این اقدامات به عنوان فعالیت های پیش دستانه پلیس برای کاهش جرائم و افزایش احساس امنیت بود که نتایج آن رضایت بخش ارزیابی بود، به گونه‌ای که در ایام تعطیلات نوروز شاهد کاهش هفت درصدی مجموع جرائم، کاهش ۱۹ درصدی وقوع سرقت و کشف ۸۵ درصدی سرقت‌ها هستیم.

وی همچنین از کاهش ۵۰ درصدی نزاع دسته جمعی و قتل که از جمله جرائم مهم و خشن در جامعه هستند، خبر داد.

سردار مجتبایی همکاری مردم را در گسترش فرهنگ ترافیک خوب ارزیابی کرد و کاهش ۷ درصدی جانباختگان تصادفات را ناشی از همراهی و همزبانی پلیس با ملت دانست و ابراز امیدواری کرد این معیارها با عنایت پروردگار، همت مسئولان و مردم عزیز استان ادامه پیدا کند.

وی با یادآوری اقدامات فرهنگی و تبلیغی استان و انجام مشاوره های اجتماعی به ارتقاء جایگاه پلیس با کسب رضایت مندی ۸۴ درصدی مردم اشاره کرد و تثبیت و توسعه کمی و کیفی ارتباطات علمی و اجتماعی پلیس قم را در سال ۹۴ جزء اولویت‌های این فرماندهی انتظامی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم در پایان به نقش بخش های مختلف اطلاعاتی، نظامی، قضایی و سیاسی استان در پیدایش این موفقیت ها اشاره کرد و آن را مرهون صمیمیت و همراهی مدیران استان و تلاش کارکنان خدوم فرماندهی انتظامی استان در بخش های مختلف انتظامی، عملیاتی، ترافیکی، اطلاعاتی، خدماتی، فرهنگی و نظارتی دانست.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com