کد خبر ۲۹۴۵۳ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
همزمان با میلاد کریمه اهل بیت(ع):

حرم مطهر حضرت معصومه(س) گلباران شد

همزمان با نخستین روز دهه کرامت و به مناسبت خجسته میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) توسط خادمان و زائران حرم گلباران شد.

به گزارش قم نا ، به رسم سال‌های گذشته‏ و بنا به سنتی دیرین در نخستین روز دهه کرامت و به مناسبت خجسته میلاد کریمه اهل بیت(ع)، طی مراسم ویژه‌ای با آیین خطبه خوانی و افتتاح جشن‌های دهه کرامت، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) صبح یکشنبه گلباران شد.

در این مراسم اجتماع عظیمی از زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) و عده‌ای از خادمان حرم مطهر رضوی در حالی که شاخه گل بر دست داشتند، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) گردهم آمدند و در حالی که شاخه‌های گل در دست داشتند، به سمت ضریح مقدس حضرت معصومه(س) حرکت کردند.

بانوان جمعیت عظیمی را تشکیل داده بودند که با شادی و نشاط این روز را به یکدیگر تبریک و تهنیت می‌گفتند و در مراسم گلباران‏ شاخه‌های گل خویش را تقدیم ضریح مقدس حضرت معصومه(س) کردند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد محمدی گلپایگانی‏ رئیس دفتر مقام معظم رهبری‏، حجت الاسلام سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) و جمعی از بزرگان و علما نیز حضور داشتند.

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی‏ در  مراسم گلباران حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار کرد: حرم حضرت معصومه(س) نقطه امید و چراغ فروزان سرزمین ایران است و به برکت وجود ایشان شهر مقدس قم، ام القری جهان اسلام شده است.

حجت الاسلام سید محمد سعیدی امام جمعه قم نیز در این مراسم گفت: حضرت معصومه(س) بانوی عظیم الشأنی است که گنجینه بی‌نهایت الهی است و شهر قم با وجود ایشان حیات طیبه پیدا کرد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com