کد خبر ۲۹۵۰۷ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۷
استاندار قم :

پيشرفت و توسعه استان قم در سايه وفاق و همدلی ميسر خواهد بود

استاندار قم بهره گيري از همه ي توانمندي ها و ظرفيت هاي نيروهاي بومي و غيربومي را توسط همه ي سطوح مختلف مديريتي ضروري تلقي كرد و گفت: پيشرفت و توسعه استان قم در سايه وفاق و همدلي ميسر خواهد بود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل استانداری قم سید مهدی صادقی استاندار قم عصر ديروز طي سفر به تهران با قمي هاي مقيم مركز ديدار و بر ضرورت تلاش همه ي افراد براي ارتقاي شاخص هاي استان قم تاكيد كرد.
استاندار قم با بيان اينكه هم افزايي و هماهنگي دستگاه هاي اجرايي نقش بسزايي در اجراي سياست هاي دولت دارد افزود: صداقت در گفتار و رفتار عقلايي از جمله مسائلي هستند كه مديران دولت تدبير و اميد بايد به آنها پايبند باشند.
وي بهره گيري از همه ي توانمندي ها و ظرفيت هاي نيروهاي بومي و غيربومي را توسط همه ي سطوح مختلف مديريتي ضروري تلقي كرد و گفت: از تخصص و تجربيات متخصصين و پيشكسوتان بايد در همه ي زمينه ها استفاده شود.
صادقي ايجاد زمينه و فضاي مناسب براي فعاليت همه ي گروه هاي سياسي وفادار به نظام جمهوري اسلامي را از ديگر مصاديق ايجاد انگيزش هاي لازم براي رشد و توسعه ي استان دانست و افزود: در سايه اين مهم و با وفاق و همدلي و همگرايي مي توان زمينه تعالي و توسعه و پيشرفت قم در همه ي زمينه ها را فراهم كرد.
استاندار قم در ادامه بحران آب قم را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: نداشتن الگوي مناسب كشت و عدم وجود برنامه ريزي مدون طي چند دهه ي اخير موجب تشديد كاهش منابع آب قم شده است.
نماينده عالي دولت در استان توجه به درآمد زايي در بخش خدمات را از ديگر اولويت هاي قم برشمرد و با اشاره به ظرفيت هاي قم در بخش گردشگري مذهبي افزود: بايد با تسهيل سرمايه گذاري بخش خصوصي در بخش خدمات و گردشگري، ضمن عينيت بخشي به اين پتانسيل بالقوه زمينه ساز ترويج فرهنگ اهل بيت عليهم السلام در سطح كشور باشيم.
صادقي همچنين اجراي صحيح سياست هاي خصوصي سازي اصل 44 را مد نظر قرارد داد و گفت: تلاش براي برداشتن موانع سرمايه گذاران و كوچك سازي دولت تنها راه برون رفت استان از بحران اقتصادي است.
در اين نشست تعدادي از سرمايه گذاران قمي مقيم تهران در حوزه هاي مختلف نيز به بيان نظرات و پيشنهادات خود در بخش صنعت، گردشگري و كشاورزي پرداختند.
شايان ذكر است نشست قمي هاي مقيم تهران به صورت ماهيانه برگزار مي شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com