کد خبر ۲۹۵۳۱ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۲

دانش آموختگان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) در قم تجلیل شدند

همزمان با دهه کرامت حافظان قرآنی و دانش آموختگان مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) عصر دوشنبه با حضور تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تجلیل شدند.

به گزارش قم نا ، در همایش طوبای کرامت از بانوان در رشته های مختلف حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر کامل قرآن مجید، قرائت، روخوانی، روانخوانی، تجوید سطح یک و دو، تحقیق و ترتیل، احکام نوجوانان و جوانان، دوره های مهدویت با اهدای لوح تقدیر شد.
در این مراسم از افرادی که در طرح طوبای کرامت با هدف ترویج قرآن و سیره معصومان(ع) و آموزه های دینی در عرصه های مختلف زندگی و مسابقات قرآنی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) شرکت کرده بودند و رتبه کسب کرده بودند توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر تجلیل شدند.
همچنین در بخش دیگر این مراسم قرائت قرآن، پرسش و پاسخ از حافظان قرآنی و طرح سوالات قرآنی برگزار شد.
حجت الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) از حافظان قرآنی که در این مرکز دوره گذرانده بودند و موفق به حفظ قرآن شده بودند با اهدای لوح تقدیر کرد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم مطهر به جایگاه حضرت معصومه(س) در تثبیت ولایت و امامت در جامعه و نقش بانوان در الگو گیری از این بانوی مکرمه و عالمه پرداختند.

منبع : ایرنا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com