کد خبر ۲۹۵۴۴ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۴
امروز صورت گرفت

بازدید استاندار قم از پروژه‌های عمرانی

طی مراسمی استاندار قم و مسئولان از پروژه‌های عمرانی شهر قم بازدید کردند.

به گزارش قم نا ، ظهر امروز استاندار و شهردار قم به همراه جمعی از مدیران استان از پروژه‌های بلوار مرجعیت،‌ مونوریل و تقاطع غیر هم‌سطح شهدای 15 خرداد بازدید کردند.

استاندار قم در این بازدید در جریان روند مراحل ساخت و پیشرفت طرح‌های عمرانی قرار گرفت و گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در قم لازم است و شهرداری باید ساخت‌وساز در این شهر را ادامه دهد و پروژه‌های نیمه تمام را هر چه زودتر به سامان برساند.

سیدمهدی صادقی در این بازدید عنوان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا کاستی‌ها و مشکلات مالی این طرح‌ها هرچه زودتر برطرف شود و در قم باید به عمران و آبادانی بیشتر توجه شود.

در این بازدید شهردار قم اطلاعاتی درباره طرح‌های در حال اجرا به استاندار ارائه کرد و گفت: بیشتر طرح‌های عمرانی در قم با مشکلات مالی مواجه هستند و باید استانداری برای کمک به این طرح‌ها به شهرداری کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد.

مرتضی سقاییان‌نژاد، شهردار قم یکی از پروژه‌های مهم و نیمه‌تمام شهری را مونوریل قم دانست و گفت: این طرح با توجه به هزینه‌های زیادی که داشته است، هنوز به پایان نرسیده و اگر اعتبارات لازم برای این طرح تخصیص داده شود، به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com