کد خبر ۲۹۶۰۱ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
رئیس هیئت تکواندوی قم :

نخستین پیروزی تیم تکواندوی قم در لیگ تکواندوی کشور به دست آمد

رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: نخستین پیروزی تیم تکواندوی قم در لیگ تکواندوی پایه کشور با برتری بر نماینده آذربایجان غربی به دست آمد.

به گزارش قم نا ، محمد جمشیدی اظهار داشت: هفته دوم رقابت‌های تکواندوی قهرمانی کشور در رده‌های سنی پایه برگزار شد و تیم تکواندوی قم از سد هیئت تکواندوی خوی گذشت.

وی افزود: تکواندوکاران قمی که در هفته نخست این مسابقات با 2 شکست پیاپی برابر تیم‌های مدعی این مسابقات به کار خود پایان داده بودند در تهران برابر تیم هیئت تکواندوی خوی به نمایندگی از آذربایجان غربی قرار گرفتند و این تیم را شکست دادند.

رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: تکواندوکاران دو تیم در این مسابقه در 10 وزن برابر هم صف آرایی کردند که تیم هیئت تکواندوی قم با پیروزی در 7 وزن و شکست در 3 وزن در ‌‌نهایت 7 بر 3 تیم خوی را شکست داد و به نخستین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت.

جمشیدی بیان کرد: دومین مسابقه نماینده قم از هفته دوم برابر تیم آینده سازان استیل البرز که از تیم‌های قدرتمند این مسابقات است برگزار می‌شود و نماینده امیدوار است از این مسابقه امتیاز بگیرد.

وی عنوان کرد: تیم تکواندوی قم در نخستین مسابقه خود برابر تیم شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی سندباد بحری سمنان با نتیجه 7 بر 3 مغلوب حریف خود شد و در دومین مسابقه نیز برابر صنایع استیل البرز 8 بر 2 شکست خورد.

رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: تیم‌های فرمانیه، هیئت تکواندو لاربم، آموزشگاه مژدهی، بسیج شهید شیرودی بروجرد، هیئت تکواندوی قزوین، هیئت تکواندوی اهواز، و هیئت تکواندوی بافق دیگر حریفان قم در این مسابقات هستند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: نیما عباس آبادی، محمد حسین امیری، امیر رضایی، حمید رضا مرادی، زین العابدین جبالی، حسین باقرشی خانی، علیرضا محمدی روشن، عمران یارجانعلی، محمد جواد باقری، کیوان کاظمی، محمد حسن نایه، مجتبی هاشمی، امیرمحمد باقری و یاسین آقازیارتی اعضای تیم تکواندوی قم در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com