کد خبر ۳۰۶۴۱ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
دبیر هیئت تکواندوی استان قم خبر داد

درخشش پومسه‌روهای قم در آغاز لیگ دسته اول کشور

دبیر هیئت تکواندوی استان قم از موفقیت سه نماینده قم در کسب مقام‌های نایب قهرمانی و سومی فصل جدید مسابقات لیگ‌ دسته اول پومسه مردان کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی نادعلی اظهار کرد: با توجه به اینکه پومسه قم از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است و مربیان با دانشی نیز دارد در هر اعزام هیئت تکواندوی قم به مسابقات لیگ و پومسه قهرمانی کشور انتظار کسب موفقیت داریم.

وی ادامه داد: به نمایندگی از هیئت تکواندوی استان قم امسال نیز در لیگ‌های برتر و دسته اول پومسه باشگاه‌های کشور شاهد حضور پومسه‌روهای شایسته قم هستیم و خوشبختانه آغاز لیگ دسته اول پومسه ایران در سال جاری با کسب سه مقام ارزشمند همراه بود تا بار دیگر قابلیت بالا و توانمندی پومسه قم ارائه شود.

نادعلی با اشاره به درخشش پومسه‌روهای قم در جام نشاط، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مسئولین برگزاری این رقابت‌ها، هفته‌های اول و دوم مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول پومسه کشور با نمایش زیبا و خیره‌کننده خردسالان شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور به انجام رسید.

وی یادآور شد: امسال شاهد برگزاری هشتمین دوره مسابقات لیگ دسته اول پومسه مردان کشور هستیم، رقابت‌هایی که با عنوان جام نشاط در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور 270 پومسه‌رو از استان‌های سراسر کشور به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: این رقابت‌ها در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی در حالی به انجام رسید که در بخش انفرادی پومسه‌روهای رده سنی کمتر از 12 سال، 12 تا 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال، 31 تا 40 سال، 41 تا 50 سال و 51 تا 60 سال به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پیکارهای تیمی در رده‌های سنی کمتر از 14 سال، 15 تا 17 سال، 18 تا 30 سال و بالای 31 سال برگزار شد و در رقابت‌های پومسه ابداعی نیز تکواندوکاران رده سنی کمتر از 14 سال و 18 تا 30 سال بر روی شیاپچانگ رفته و برای نخستین‌بار در دو رده سنی جام نشاط برای کسب مقام‌های برتر تلاش کردند.

نادعلی بیان کرد: در بخش انفرادی رقابت‌های رده سنی 12 تا 14 سال مهرداد شیرخانی از شهرداری سمنان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد در حالی که محمدرضا تمیمی از تیم هیئت تکواندوی قم در جایگاه دوم قرار گرفت و به مقام نایب قهرمانی رسید و مقام سوم به صورت مشترک به محمدامین گناریان از هیئت تکواندوی همدان و محمدامین شکیبی از هیئت تکواندوی نکا رسید.

وی افزود: در بخش انفرادی رده سنی 15 تا 17 سال محمد آبگون از هیئت تکواندوی بوشهر به مقام قهرمانی رسید، علی رهبر از شهرداری سمنان در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد تا مقام سوم را رضا خاکسار از باشگاه راهیان تهران و محمد ملاصادقی از هیئت تکواندوی قم به صورت مشترک به خود اختصاص بدهند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قم افزود: همچنین در بخش انفرادی رده سنی 41 تا 50 سال تیم قم صاحب مقام شد در حالی که در این رده ابراهیم خاوری دانشور از تیم هیئت تکواندوی گیلان قهرمان شد، سیدعباس رفیعی از تیم هیئت تکواندوی قم به مقام نایب قهرمانی رسید و مجید طاهری از تیم هیئت تکواندوی گیلان و مجید گلیج از تیم هیئت تکواندوی چهار محال و بختیاری مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com