کد خبر ۲۹۷۰۵ انتشار : ۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
دبیر هیئت تنیس قم :

نمایندگان تنیس قم در لیگ بر‌تر جوانان کشور معرفی شدند‌

دبیر هیئت تنیس قم گفت: نمایندگان تنیس قم در لیگ بر‌تر جوانان کشور معرفی شدند و ۵ تنیسور قمی در قالب ۲ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش قم نا ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: 5 تنیسور قمی در قالب 2 تیم در مسابقات لیگ بر‌تر تنیس جوانان کشور شرکت می‌کنند و به دنبال کسب قهرمانی این مسابقات هستند.
وی افزود: نمایندگان تنیس قم در لیگ بر‌تر جوانان کشور معرفی شدند و تیم‌های آریا گرانول قم و خاتم الانبیا قم به عنوان مدعیان کسب قهرمانی این مسابقات از قم پا به این دوره از رقابت‌ها به میزبانی بابل می‌گذارند.
دبیر هیئت تنیس قم گفت: مهرداد میرعارفی، محمد جلالیان، آرش میرعارفی، مهدی آدابی و مرتضی مرشدی اعضای تیم‌های تنیس قم در این دوره از مسابقات را تشکیل می‌دهند در حالی که تمامی این نفرات در رنکینگ برترین‌های تنیس پایه ایران حضور دارند.
خاتمی بیان کرد: فولاد کویر اصفهان، هیئت تنیس آذربایجان شرقی، شهید یاری کرمانشاه، استقلال، استقلال، آینده سازان شمال، کیان سن‌تر، بازرگانی امیر آمل، البرز گاز کیش، آکادمی تنیس الیت، تنیس بابل، آکادمی مینو در قزوین حریفان تیم‌های قمی در این مسابقات را تشکیل می‌دهند.
وی عنوان کرد: پیش از این تیم تنیس آریا گرانول قم در دور رفت لیگ بر‌تر نوجوانان کشور شرکت کرد و موفق شد در رده دوم این دوره از مسابقات قرار بگیرد ضمن اینکه 3 تیم قمی دیگر نیز در مسابقات این رده حضور داشتند.
دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: در آخرین رده بندی سالانه تنیسورهای کشور در بخش مردان در رده سنی جوانان زیر 18 سال، 2 تنیسور قمی شامل مهرداد میرعارفی و امیرحسین بادی موفق به حضور در رده‌های اول و دوم رنکینگ کشور شدند.
خاتمی خاطرنشان کرد: در رنکینگ تنیسورهای زیر 14 سال کشور نیز سید علی سیفی از قم با 122 امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است و سینا یوسف‌زاده با 70 امتیاز در رده نهم و مرتضی مرشدی و سید علی سیدصالحی در رده‌های دهم و یازدهم این رنکینگ هستند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com