کد خبر ۲۹۸۵۲ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۶
تولیت مسجد مقدس جمکران:

داعش و القاعده میوه شجره خبیثه اسلام آمریکایی هستند

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: ‌داعش و القاعده میوه شجره خبیثه اسلام آمریکایی هستند و مردم جهان روز به روز بیشتر متوجه این موضوع می‌شوند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در دیدار جمعی از خانواده‌های عراقی شهدای مبارزه با داعش با اشاره به حدیث «لا یبلغ أحدکم حقیقة الاِیمان حتى یحب أبعد الخلق منه فی الله، و یبغض أقرب الخلق منه فی الله»، اظهار داشت: مرز حقیقی، مرز بین ایمان و کفر است، دشمن واقعی ما آمریکا است و سعودی، داعش و القاعده نمادهای اسلام آمریکایی هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: اگر ما میلیاردها دلار هزینه می‌کردیم تا ‌تفاوت اسلام آمریکایی و اموی با اسلام ناب و علوی را برای مردم جهان تبیین کنیم، نمی‌توانستیم به این هدف دست پیدا کنیم، ولی خون شهدای شما و جهادشان و تحمل این مصائب توسط شما این تفاوت را به جهانیان ثابت کرد.

وی افزود: به واسطه وقوع این حوادث تلخ  مردم جهان روز به روز بیشتر متوجه می‌شوند که سعودی، داعش و القاعده میوه شجره خبیثه اسلام آمریکایی و مظلومان در عراق، حزب‌الله در لبنان و شیعیان مظلوم در یمن و بحرین میوه شجره طیبه اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

رحیمیان با تاکید بر اینکه حوادث و فجایعی که توسط تکفیری‌ها در عراق، بحرین، لبنان و سوریه بر سر برادران و خواهران ما می‌آید، برای ما مصیبتی بزرگ، تلخ و دردناک است، تصریح کرد: این مصیبت عظیم دستاوردی بزرگ را در پی دارد، همچنان که در حادثه کربلا و شهادت امام حسین(ع) که بزرگترین مصیبت در عالم است، خداوند نتایج و ثمراتی برای کل تاریخ بشریت قرار داده است و آنچه از اسلام، قرآن، ولایت و آثار اهل بیت(ع) نزد ما مانده است، به برکت خون شهدای کربلا است.

وی افزود: آینده از آن اسلام ناب است همانطور که امام خمینی(ره) با توجه آیات قرآن کریم تاکید می‌کردند که «این قرن به لطف خدا قرن پیروزی مستضعفین بر مستکبران است» و در جای دیگر می‌گویند، «‌جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده در حال گسترش است، امیدبخش آتیه روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیکتر می‌کند».

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: امام راحل(ره) همچنین می‌فرمایند، «‌تحولی که کمتر از صدها سال بعید به نظر می‏‌رسید (انقلاب اسلامی و فروریختن تخت و تاج 2 هزار و500 ساله) با تقدیر خدای بزرگ در این ایام معدوده و ساعات محدوده تحقق پیدا کرد و جلوه‌ه‏ایی از وعده قرآن کریم نورافشانی کرد.

‌رحیمیان خاطرنشان کرد: امیدواریم رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار محو شود و آل سعود از بین می‌رود، هم‌چنانکه صدامیان، نمرودیان، فرعونیان و تمام طاغوت‌ها در دنیا از بین رفتند و حق هم پیروز و هم یاری شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com