کد خبر ۲۹۸۷۲ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰
به کارگردانی علیرضا زحمتکش

«روایت آخر» در جشن خانه سینما اکران می‌شود

«روایت آخر» کاری از علیرضا زحمتکش است که در نخستین حضور خود در عرصه رقابت هنر هفتم توانست موفق به حضور در بخش مسابقه جشن خانه سینما شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فیلم کوتاه «روایت آخر» که به مدت زمان 20 دقیقه توسط علیرضا زحمتکش تولید و تدوین شده است برای نخستین‌بار در آستانه میلاد حضرت علی(ع) با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی استان قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اکران و رونمایی شد.

این فیلم که به صورت اختصاصی برای جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی و هنری اکران شد، پس از آن برای حضور در جشنواره‌ها آماده شد و اکنون در نخستین حضور خود در عرصه رقابت به بخش مسابقه جشن خانه سینما راه یافت.

حضور «روایت آخر» در جشن خانه سینما موفقیتی بزرگ برای این فیلم محسوب می‌شود و می‌تواند برای حضور «روایت آخر» در دیگر جشنواره‌های ملی نقش موثری داشته باشد.

از عوامل این فیلم می‌توان به سارا دادرس و مصطفی کولیوندی دستیاران کارگردان، عباس قادری(پرهام) تهیه کننده و حورا معراجی منشی صحنه اشاره کرد.


دیگر عوامل فیلم «روایت آخر» را آتنا نجفی منشی صحنه نمایشی، محمد کرم گنجه برنامه‌ریز، استاد محمدرضا دلپاک مشاور کارگردان، مجتبی پرگر مدیر تصویر برداری، علیرضا زحمت‌کش طراح صحنه و دکور، سمیه زینلی و علیرضا وفایی مدیر جامه داران، رضا اشرفی جانشین تهیه و مدیر تولید و جواد سعادت مدیر تدارکات تشکیل می‌دهند.

مهدی نیک‌روش طراح گریم، مجید نجاتی صدابردار، مصطفی کولیوندی فیلم‌نامه‌نویس، امیرحسین قاسمی صداگذار و مریم شیرزاد مدیر دوبلاژ این فیلم هستند.

 همچنین گویندگی این فیلم را منوچهر اسماعیلی، خسرو خسروشاهی و مریم شیرزاد برعهده داشتند و عطاءالله منتظری، مجید محسنی، فرزانه خان محمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

روایت آخر دارای مضمونی تاریخی - اجتماعی است که زندگی نمایش‌نامه‌نویسی را روایت می‌کند که در حال نوشتن یک روایت تاریخی است.


لوکیشن فیلم «روایت آخر» در منزل تاریخی در محله شادقلی خان صورت گرفته است و به دلیل سبک خاص دوبله که در آن به کار رفته، از بزرگترین دوبلورهای تاریخ سینمای ایران بهره گرفته شد.

در تولید این فیلم بخش خصوصی نقش موثری داشت که باید از تهیه‌کنندگان بخش خصوصی به صورت ویژه تقدیر کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com